Sigholm Konsult söker vikarie som VD- assistent/ administrativ a
Sigholm Konsult AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Västerås,
Hallstahammar,
Surahammar,
Eskilstuna,
Enköping eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sigholm Konsult AB i Västerås Sigholm Konsult bedriver verksamhet inom management, optimering och projektledning främst inom energisektorn. Vi erbjuder stöd inom affärs- och verksamhetsutveckling, optimeringsfrågor samt projektledning i bygg- och processrelaterade projekt. Genom att både förstå affären, tekniken och människorna kan vi jobba tillsammans med kunderna för att skapa goda, genomarbetade och internt accepterade förändringar.
Sigholm Konsult är ett ungt och innovativt företag. Vi har en starkt framåtriktad drivkraft vilket gör att idéerna är många och tempot högt. Därför satsar vi också mycket på team-utveckling och samarbete. Vi värderar diskussions-lusta och en vilja att få saker att hända. Vi söker personer som gillar att befinna sig i en sådan miljö.
Vår VD-assistent ska gå på föräldraledighet till hösten och nu söker vi en tillfällig ersättare. Som VD- och administrativ assistent arbetar du nära VD och kollegor och stödjer dessa administrativt samt i olika affärsaktiviteter och projekt. Du har en central utmanande och omväxlande roll med god insyn i företaget och stort eget ansvar.
Tjänsten består av att ansvara för all övergripande kontorsservice. Det kan exempelvis innebära att ta emot besökare, arrangera möten, hantera interna inköp, stötta den interna organisationen med diverse administrativa ärenden samt ansvara för ordningen på kontoret. Tjänsten innebär utöver sedvanliga kontorsuppgifter även en del arbetsuppgifter inom ekonomi såsom uppföljning, fakturering och hantering av inkomna fakturor samt kvittohantering. Du kan även komma att syssla med rekrytering, upphandlingar, planering och bokning av mässdeltagande och konferenser.
Du kommer att vara företagets spindel i nätet och för att tycka att detta jobb är givande så behöver du vara driven och med god egen initiativförmåga, van att arbeta självständigt med många bollar i luften samtidigt. God planeringsförmåga och organisatoriskt sinne, social och verbal då du kommer att vara företagets ansikte både inåt och utåt. Mycket goda datorkunskaper (Officepaketet) samt förmågan att du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. Som person har du lätt för att ta egna initiativ och eget ansvar, du är noggrann, strukturerad och har ett ekonomiskt sinne.
Vi söker en serviceinriktad, driven person med noggrann administrativ förmåga. Du har gymnasiekompetens och du har kanske tagit ett sabbatsår från studierna på högskola/ universitetsnivå? Meriterande är att ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.
Tjänsten är ett vikariat med upplärning start vecka 34 och uppdraget förväntas sträcka sig till och med slutet av april 2017. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi hittat rätt kandidat- så skynda in med ditt CV!
Mejla CV och personligt brev till Therese Tunhielm senast 9 juni.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Omfattning: Vikariat på heltid med tillträde i slutet av augusti tom april
Publiceringsdatum2016-05-20Tillträdev.34
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
therese.tunhielm@sigholmkonsult.seKontaktTherese Tunhielm Telefonnummer: 070- 290 60 92
therese.tunhielm@sigholmkonsult.seFöretagSigholm Konsult AB
AdressSigholm Konsult AB
72213 VÄSTERÅS
KontorsadressKopparbergsvägen 8
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.
Jobbnummer 2859875
Observera att sista ansökningsdag har passerat.