Sigholm Konsult söker vikarie som VD- assistent/ administrativ a

Sigholm Konsult AB / Receptionistjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sigholm Konsult AB i Västerås

Sigholm Konsult bedriver verksamhet inom management, optimering och projektledning främst inom energisektorn. Vi erbjuder stöd inom affärs- och verksamhetsutveckling, optimeringsfrågor samt projektledning i bygg- och processrelaterade projekt. Genom att både förstå affären, tekniken och människorna kan vi jobba tillsammans med kunderna för att skapa goda, genomarbetade och internt accepterade förändringar.

Sigholm Konsult är ett ungt och innovativt företag. Vi har en starkt framåtriktad drivkraft vilket gör att idéerna är många och tempot högt. Därför satsar vi också mycket på team-utveckling och samarbete. Vi värderar diskussions-lusta och en vilja att få saker att hända. Vi söker personer som gillar att befinna sig i en sådan miljö.

Vår VD-assistent ska gå på föräldraledighet till hösten och nu söker vi en tillfällig ersättare. Som VD- och administrativ assistent arbetar du nära VD och kollegor och stödjer dessa administrativt samt i olika affärsaktiviteter och projekt. Du har en central utmanande och omväxlande roll med god insyn i företaget och stort eget ansvar.

Tjänsten består av att ansvara för all övergripande kontorsservice. Det kan exempelvis innebära att ta emot besökare, arrangera möten, hantera interna inköp, stötta den interna organisationen med diverse administrativa ärenden samt ansvara för ordningen på kontoret. Tjänsten innebär utöver sedvanliga kontorsuppgifter även en del arbetsuppgifter inom ekonomi såsom uppföljning, fakturering och hantering av inkomna fakturor samt kvittohantering. Du kan även komma att syssla med rekrytering, upphandlingar, planering och bokning av mässdeltagande och konferenser.

Du kommer att vara företagets spindel i nätet och för att tycka att detta jobb är givande så behöver du vara driven och med god egen initiativförmåga, van att arbeta självständigt med många bollar i luften samtidigt. God planeringsförmåga och organisatoriskt sinne, social och verbal då du kommer att vara företagets ansikte både inåt och utåt. Mycket goda datorkunskaper (Officepaketet) samt förmågan att du kan uttrycka dig väl i det svenska språket, både i tal och skrift. Som person har du lätt för att ta egna initiativ och eget ansvar, du är noggrann, strukturerad och har ett ekonomiskt sinne.

Vi söker en serviceinriktad, driven person med noggrann administrativ förmåga. Du har gymnasiekompetens och du har kanske tagit ett sabbatsår från studierna på högskola/ universitetsnivå? Meriterande är att ha erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare.

Tjänsten är ett vikariat med upplärning start vecka 34 och uppdraget förväntas sträcka sig till och med slutet av april 2017. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi hittat rätt kandidat- så skynda in med ditt CV!

Mejla CV och personligt brev till Therese Tunhielm senast 9 juni.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Omfattning: Vikariat på heltid med tillträde i slutet av augusti tom april

Publiceringsdatum
2016-05-20

Tillträde
v.34

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: therese.tunhielm@sigholmkonsult.se

Kontakt
Therese Tunhielm Telefonnummer: 070- 290 60 92 therese.tunhielm@sigholmkonsult.se

Företag
Sigholm Konsult AB

Adress
Sigholm Konsult AB
72213 VÄSTERÅS

Kontorsadress
Kopparbergsvägen 8

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer till arbetsgivaren saknas i denna annons.

Jobbnummer
2859875

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sigholm Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sigholm Konsult AB: