Showkoordinator med säljansvar till Draken - Folkets hus

Adecco Sweden AB / Kulturjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kulturjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2019-12-17

Om tjänsten
Du stiger in i en roll där du ansvarar över hela försäljningsprocessen och koordineringen för konferenser och bokningar. Du är helt enkelt involverad från bearbetning av nya kunder till att arrangemanget är genomfört i samtliga bokningar du tar dig an. Du ges frihet under ansvar, där du får en variationsrik vardag där du ena dagen säljer in Drakens show och konferens och andra dagen arbetar administrativt. Med driv, entusiasm och en säljande approach plockar du fram en lösning som överträffar kundens förväntningar!

Du projektleder och koordinerar bokningar, visningar, shower och konferenser i ett tätt samarbete med scentekniker, producenter och kvällspersonal.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:
• Bokning, genomförande och uppföljning av Draken show tillsammans med producenter
• Administrativt arbete och koordinering mot restaurang, scenteknik och övriga aktörer
• Mässdeltagande
• Nykundbearbetning och försäljning mot företag för konferens och Draken show
• Koordinering mellan kunder och intern personal inför arrangemang och event
• Visningar av lokaler
• Informera om vad arrangörerna behöver för teknisk hjälp

Om dig
Vi söker dig som är orädd, nyfiken och går för eget initiativ. Du trivs alldeles utmärkt i en säljande roll och har inga problem att professionellt men kreativt lösa kundernas problem och önskemål. Tjänsten är förlagd på kontorstider men du förväntas att kunna arbeta kvällar och helger när du upplever att det behövs. Självklart tycker du också att nöjesbranschen är ett spännande område och längtar efter att få lära dig mer. Har du dessutom erfarenhet från teater och/eller show sedan tidigare är detta mycket meriterande!

Viktigt för tjänsten är:
• Du har tidigare erfarenhet av en roll som säljare både B2C och B2B
• Du har mycket god dator- och systemvana och tycker om att utforska och arbeta i olika systemstöd.
• Är intresserad av marknadsföring i sociala medier
• Din svenska och engelska är teknisk flytande i tal och skrift.

Om anställningen
Tjänsten som Showkoordinator är ett konsultuppdrag med start i början på januari och förväntas pågå under hela 2020. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov, finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.
Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Johanna Johnsson på johanna.johnsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta Adeccos Kandidatsupport: kandidatsupport@adecco.se alt. via tel: 08 - 598 980 10.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Showkoordinator, administration, koordinering, försäljning, Draken, nöjesbranschen, teater, show, konferens, Folkets hus, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-31604".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5006079

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: