Serviceplanerare sökes till Mettler Toledo
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-08-05Om tjänstenVälkommen till Mettler Toledo - en världsledande aktör inom vetenskaplig och industriell precisionsvägning och mätteknik. Vi söker nu en Serviceplanerare som vill vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team inom underhåll och planering. I denna position kommer du att spela en avgörande roll i att hantera och optimera underhålls- och planeringsflöden samt säkerställa högkvalitativ kundservice.
Arbetsområde och Ansvar
I din roll som Serviceplanerare kommer du att:
• Hantera inkommande serviceärenden och fördela dem till rätt tekniker.
• Vara en länk mellan våra kunder och vårt teknikerteam, säkerställa att kundernas behov möts.
• Upprätthålla högkvalitativ kundservice genom att hantera ärenden professionellt och effektivt.
Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående och pågår inledingsvis i 6 månader. För rätt person finns det goda möjligheter till förlängning alt. en permanent tjänst hos Mettler Toledo
Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av att använda Outlook och Teams och har tidigare arbetat med bokningssystem. Om du har kunskap om Salesforce ser vi det som meriterande. Det är också en fördel om du kan tala danska, men det är inget krav. Viktiga personliga egenskaper inkluderar förmågan att arbeta effektivt i en stressig miljö och att vara flexibel. Vi tror att du kommer trivas extra bra i denna tjänst om du tidigare arbetat som samordnare, bemmaningskoordinator eller liknande.
Krav och Meriter
För att vara framgångsrik i denna roll, bör du ha:
• Erfarenhet av att hantera och optimera planering och underhållsflöden.
• Fördelaktigt om du har arbetat inom större bolag, då du kommer att vara en viktig del i vår arbetsprocess.
• Erfarenhet av att arbeta på nordisk nivå och hantera ärenden inom nordiska länder.
• Förmåga att hantera ärenden från grannländerna med fokus på Sverige.
• extra meriterande med tidigare erfarenhet av Salesforce
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och förmågan att hantera arbetsuppgifterna i en global miljö.
Kontaktuppgifter
Har du frågor gällande registrering vänligen kontakta
info@adecco.seHar du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via
jesper.jenefjard@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Service Coordinator, Underhåll, Planering, Planering och Underhåll, Koordinator, Administrativ, Nordiska länder, Salesforce, Supply Chain, Spedition, Danska, Adecco, YH-utbildning, Tekniker, Kunder, Kundservice, Teknisk support, Arbetsprocesser, Kommunikation, Engelska, Flexibilitet, Systemkunskaper, Bokningssystem, Outlook, Teams.
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-43375".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Kontakt Business Manager
Jesper Jenefjärd
Jobbnummer 8823218
Observera att sista ansökningsdag har passerat.