Serviceminded Administratör till Swedish Neutral AB

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du erfarenhet av att arbeta administrativt och kunskap inom transport - och exportbranschen samtidigt som du brinner för att leverera service på högsta nivå och är lösningsfocuserad? Då har vi uppdraget för dig hos vår kund Swedish Neutral AB i Kungsängen

Swedish Neutral AB, grundades 1987, företaget utvecklar, tillverkar och marknadsför system för neutral behandling och jordfelskydd som höjer tillförlitligheten och säkerheten för medel och högspänningsnäten. Swedish Neutral AB säljer direkt till slutkund och samarbetar med kompetenta och professionella partners för distribution av produkter i Europa, Australien och Ryssland.

Hur ser din arbetsdag ut?
Som Administratör på Swedish Neutral AB kommer din arbetsdag att se väldigt varierande ut. Arbeta med uppgifter som posthantering, inskanning av leverantörsfakturor, kvittohantering, bistå med att ta fram underlag till budget och kassaflöde är några utav uppgifter som kommer att ingå i din arbetsdag.
Att boka resor, hotell och konferenser åt företagets personal och kunder är även de uppgifter som du kommer att arbeta med. Du kommer även att ansvara och underhålla företagets e-mail konto där du ser till att rätt e-mail fördelas till rätt person. Att svara i telefon och koppla vidare samtal kommer även att ingå i dina arbetsuppgifter, samt kommer du att vara ansvarig kontaktperson vid leverans både inom EU och utanför. Låter det som ett roligt och spännande uppdrag? Tveka inte att söka tjänsten redan idag!

Vem trivs här?
Du som har gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av transport och exportbranschen kommer snabbt att komma in i arbetet. Har du även erfarenhet av att arbeta med ekonomi är detta meriterande för tjänsten. Som person har du lätt för att formulera dig på både svenska och engelska samt älskar att bygga relationer och ge service, har du även kunskaper i det Tyska språket är detta meriterande för tjänsten. Du som en lagspelare och lösningsorienterad kommer snabbt bli en uppskattad kollega! Vi ser att du har mycket goda kunskaper inom i Officepaketet och är en klippa i PowerPoint och outlook.

Vad erbjuder vi?
Detta är en Xpressrekrytering till kund vilket innebär att du blir direkt anställd hos kunden med en 6 månaders provanställning.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Vid frågor kring rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg på tel: 08-598 981 96

Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2016-01-13

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-02-12
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annelie Sandberg

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2613461

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: