Servicekoordinator till Schou
Adecco Sweden AB / Kundservicejobb / Eslöv
2024-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator till Schou" (publicerad 2024-03-04) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Eslöv,
Kävlinge,
Höör,
Lund,
Svalöv eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Eslöv,
Kävlinge,
Höör,
Lund,
Svalöv eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-02-12Om tjänstenVi söker nu en engagerad och tekniskt kunnig person för rollen som Servicekoordinator. I denna roll kommer du att vara ansvarig för att tillhandahålla support och assistans relaterat till Schou 's produktportfölj som bland annat innefattar robotgräsklippare och eldrivna verktyg.
I din roll som Servicekoordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
* Support via mail/telefon med kunder och slutkonsumenter gällande artikelfrågor
* Administrativt arbete, exempelvis förberedning av krediteringsunderlag
* Hantering av reservdelsbeställningar
* Bokning av returpallar och paket
* Behjälplig i monterings- och installationsfrågor
Tjänsten som Servicekoordinator är ett konsultuppdrag med start omgående, uppdraget förväntas pågå till september.
Om dig
Vi söker dig med några års erfarenhet av kundsupport. För att lyckas i rollen bör du vara tekniskt kunnig och ha en förmåga att lösa problem effektivt. Vi ser att du har erfarenhet av att hantera flera uppgifter samtidigt samt en stark datavana.
Det är viktigt att du är kommunikativ och har utmärkta tal- och skrivfärdigheter på svenska och engelska. Kunskap eller förståelse för danska är meriterande eftersom du kommer ha kontakt med kollegor på service- och reklamationsavdelningen i Danmark. Har du tidigare erfarenheter av systemet Netsuite är detta ett plus.
Viktigt för tjänsten är:
* Erfarenhet av kundsupport
* Tekniskt kunnig
* Utmärkta tal- och skrivfärdigheter i svenska och engelska
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om Schou
Schou är Nordens största grossistföretag inom non-foodprodukter och vi lagerför ett brett och djupt sortiment inom områdena hem & husgeråd, trädgårdsmöbler, trädgård & fritid, bil & cykel samt verktyg & maskiner. Vi designar och utvecklar själv våra varor och förpackningar och vi erbjuder våra kunder möjligheten till privata märken.
Vi är ett "business to business"-företag och vi levererar våra märken Day, Probuilder, Max, Grouw, Envy, Outfit och Vila till merparten av de nordiska detaljhandelskedjorna samt till en lång rad övriga utländska detaljhandelskunder. Vårt stora urval gör att du kan nöja dig med att handla på ett ställe och få dina varor levererade inom loppet av några få dagar - oavsett om det är fråga om kampanjvaror eller koncept med kompletta varuserier i olika märken. Som Nordens största är vi specialister på att hitta de mest aktuella varorna, och med särskilt fokus på produktsäkerhet, förpackningar, design och bra priser säkerställer vi att du har helt rätt varor på dina hyllor.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via
marie.ekvall@adecco.seHar du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
info@adecco.seVälkommen med din ansökan!
Sökord
Servicekoordinator, Teknisk Support, Netsuite Skåne, Eslöv, Schou, Adecco
Ersättning Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-44654".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677),
http://www.adecco.se/ Jobbnummer 8462637
Observera att sista ansökningsdag har passerat.