Servicekoordinator / administratör till Honda

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
2016-10-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator / administratör till Honda" (publicerad 2016-11-09) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-10-20

Företaget
Honda Nordic (Honda Motor Europe Ltd. Filial Sverige) is a branch of Honda Motor Europe located in Malmö, Sweden, with the main function to provide service to Honda's sales organisations in Sweden, Norway and Denmark.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicekoordinator arbetar du med administration, support och rapportering. Din huvudsakliga uppgift är att bistå kollegor, återförsäljare och intressenter med administrativ support. Därtill kommer du att vara involverad i dina kollegors projekt och vara behjälplig med diverse ad-hoc uppgifter.

De administrativa uppgifterna är av varierad art men kopplade till företagets after sales, vilket innebär att du tillhandahåller eftermarknads relaterad support. Du plockar fram interna rapporter, förser återförsäljare med information, svarar på förfrågningar från leverantörer samt återförsäljare, stöttar i garantiärenden och administrerar dagliga rutinärenden.

Uppgifterna som är kopplade till det projektbaserade arbetet varierar och kan innebära alltifrån månadsvisa kontroll- och standardrapporter, skriva kallelser, återkalla bilar till att göra regelbundna utskick om projektets status. Utöver dina huvudområden inom administration, rapportering och support kommer du att korrekturläsa tekniskt material, sköta enklare fakturering (kontering) och till viss del även bistå med teknisk support. Vi ser det därför som meriterande om du har någon form av teknisk erfarenhet eller ett tekniskt intresse.

Du ingår i ett team om fem personer och rapporterar till servicechefen.

Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning, gärna inom teknik eller ekonomi
• 2-3 års arbetslivserfarenhet från en liknande roll inom support och administration
• Mycket goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
• Mycket god datorvana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, muntligt som skriftligt
• Erfarenhet från bilbranschen (meriterande)
• Någon form av ekonomisk erfarenhet och/eller tekniskt intresse (meriterande)
• Erfarenhet från affärssystem, SAP (meriterande)

För att lyckas i rollen som servicekoordinator är det en förutsättning att du har ett flexibelt förhållningssätt och trivs i en miljö där du får möjlighet att driva ditt arbete framåt på egen hand. Du är van vid varierande arbetsuppgifter, har förmågan att prioritera och kan även arbeta mot snäva deadlines. Att arbeta strukturerat är en grundprincip för dig vilket återspeglas i hur du organiserar och planerar ditt arbete. Vi tror också att du är en kommunikativ person som brinner för att leverera god service och att vara behjälplig internt. Därtill beskrivs du som en positiv och lösningsorienterad person som snarare ser möjligheter än hinder.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Caroline Årzén 08-40024050 caroline.arzen@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3116821

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: