Serviceinriktad orderadministratör till Capelon
B3 Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Huddinge
2018-05-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad orderadministratör till Capelon" (publicerad 2024-10-04) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos B3 Personal AB i Huddinge,
Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2018-05-09Om tjänstenCapelon är ett teknikföretag som erbjuder produkter och tjänster för styrning av gatubelysning. Företaget grundades 1995 och idag räknas de som ett av de ledande företagen i belysningsbranschen när det gäller individuell styrning och övervakning av vägbelysning. Till huvudkontoret i Kungens Kurva i Stockholm söker de nu efter en noggrann och serviceinriktad orderadministratör.
Som orderadministratör har du en bred roll där du jobbar med att förbättra upplevelsen för företagets kunder. Du ansvarar för hela processen - från order till faktura.
I ditt arbete kommer du bland annat att
• Hantera kundsupport
• Hantera ordrar, direktinköp, register samt uppföljning av lager
• Arbeta proaktivt mot kunder genom försäljning och support
• Agera stöd till säljavdelningen med till exempel offerter och uppföljning
• Stödja ekonomifunktionen med nödvändig information
• Assistera driftavdelningen med till exempel reklamationshantering, underlag till avtalsfakturor och uppdatering av serviceavtal.
Utöver ovanstående kommer du även assistera med sedvanliga administrativa uppgifter och hantera interna projekt.
Hos Capelon erbjuds du en bred och utvecklande roll där du utvecklas och har en riktig möjlighet att påverka. Du får en marknadsmässig lön och möjligheter att växa i både rollen och företaget.
Tjänsten är på heltid under kontorstider med möjligheter till flextid. Tillträde enligt överenskommelse.
KvalifikationerFör att klara av rollen ser vi att du
• Talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska
• Har en avslutad gymnasial utbildning
• Har minst 2 års erfarenhet av orderhantering
• Har erfarenhet av att ansvara för orderhantering- och/eller kundservice-verksamhet
Utöver ovanstående krav är det meriterande om du
• Har tidigare erfarenhet av servicejobb (tex café, restaurang, reception)
• Har erfarenhet av någon form av ekonomiarbete
• Har gått en eftergymnasial utbildning inom relevant område
För att hitta rätt person för tjänsten lägger vi stort fokus på din personlighet. Du är en driven person som gärna tar en ledande roll om det behövs. Du är dessutom
• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Stresstålig
• Självgående och ansvarstagande
Så ansöker duHar vi just beskrivit din nästa tjänst? Ansök idag!
I den här processen samarbetar Capelon och B3 Personal. Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt.
Du ansöker på B3 Personals hemsida
www.b3p.se under Lediga tjänster.
Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på
alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAlexander Ytterberg
FöretagB3 Personal AB
AdressB3 Personal AB
Kolonien, Telefonvägen 30
12626 Hägersten
KontorsadressKolonien, Telefonvägen 30 12626 Hägersten
Jobbnummer 4137306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.