Serviceinriktad orderadministratör till Capelon

B3 Personal AB / Inköpar- och marknadsjobb / Huddinge
2018-03-26
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad orderadministratör till Capelon" (publicerad 2024-10-04) ⬅️


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos B3 Personal AB i Huddinge, Stockholm, Solna, Sundbyberg, Södertälje eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2018-03-26

Om tjänsten
Capelon är ett teknikföretag som erbjuder produkter och tjänster för styrning av gatubelysning. Företaget grundades 1995 och idag räknas de som ett av de ledande företagen i belysningsbranschen när det gäller individuell styrning och övervakning av vägbelysning. Till huvudkontoret i Kungens Kurva i Stockholm söker de nu efter en noggrann och serviceinriktad orderadministratör.

Som orderadministratör har du en bred roll där du jobbar med att förbättra upplevelsen för företagets kunder. Du ansvarar för hela processen - från order till faktura.

I ditt arbete kommer du bland annat att

• Hantera kundsupport
• Hantera ordrar, direktinköp, register samt uppföljning av lager
• Arbeta proaktivt mot kunder genom försäljning och support
• Agera stöd till säljavdelningen med till exempel offerter och uppföljning
• Stödja ekonomifunktionen med nödvändig information
• Assistera driftavdelningen med till exempel reklamationshantering, underlag till avtalsfakturor och uppdatering av serviceavtal.

Utöver ovanstående kommer du även assistera med sedvanliga administrativa uppgifter och hantera interna projekt.

Hos Capelon erbjuds du en bred och utvecklande roll där du utvecklas och har en riktig möjlighet att påverka. Du får en marknadsmässig lön och möjligheter att växa i både rollen och företaget.

Tjänsten är på heltid under kontorstider med möjligheter till flextid. Tillträde enligt överenskommelse.

Kvalifikationer
För att klara av rollen ser vi att du

• Talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska
• Har en avslutad gymnasial utbildning
• Har minst 2 års erfarenhet av orderhantering
• Har erfarenhet av att ansvara för orderhantering- och/eller kundservice-verksamhet

Utöver ovanstående krav är det meriterande om du

• Har tidigare erfarenhet av servicejobb (tex café, restaurang, reception)
• Har erfarenhet av någon form av ekonomiarbete
• Har gått en eftergymnasial utbildning inom relevant område

För att hitta rätt person för tjänsten lägger vi stort fokus på din personlighet. Du är en driven person som gärna tar en ledande roll om det behövs. Du är dessutom

• Serviceinriktad
• Strukturerad och noggrann
• Stresstålig
• Självgående och ansvarstagande

Så ansöker du
Har vi just beskrivit din nästa tjänst? Ansök idag!

I den här processen samarbetar Capelon och B3 Personal. Vi jobbar med ett löpande urval och det innebär att tjänsten kan komma att tillsättas redan innan sista ansökningsdag. Vi uppmuntrar dig därför att söka så snart som möjligt.

Du ansöker på B3 Personals hemsida www.b3p.se under Lediga tjänster.

Om du har frågor om tjänsten är du mer än välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på alexander@b3p.se. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, endast frågor.

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexander Ytterberg

Företag
B3 Personal AB

Adress
B3 Personal AB
Kolonien, Telefonvägen 30
12626 Hägersten

Kontorsadress
Kolonien, Telefonvägen 30 12626 Hägersten

Jobbnummer
4045615

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från B3 Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos B3 Personal AB: