Serviceinriktad och driven Office Manager till internationellt b

Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido söker en Office Manager till vår kunds frontdesk. Bolaget är ett stort, internationellt företag inom finansbranschen. Kontoret är beläget ca.15 min från centrala Stockholm i ljusa och fina lokaler.

I rollen som Office Manager är du ansvarig över företagets servicedesk och kommer att verka i en händelserik internationell miljö. Arbetsuppgifterna är mycket varierande och sträcker sig över flera kontaktytor inom verksamheten. Du är huvudkontakten på servicedesken, där du ansvar för externa och interna kontakter som leverantörer, beställare, medarbetare, kollegor och chefer. Kontakten sker regelbundet via både mail och via telefon och stor del av det dagliga arbetet innebär att bistå med hjälp och information gällande, posthantering och utdelning, beställning- och orderhantering i systemet och fakturafrågor gällande dessa samt bud. Då bolaget består av flera företag blir det extra viktigt stämma av så att all information och siffror ligger på rätt bolag så att underlaget ser korrekt ut inför fakturering. Som en del i ansvaret innebär det att du tar emot olika typer av felanmälningar gällande teknik, lokaler och andra områden för verksamheten. Du gör rapportering, dokumentering och uppföljning samt kvalitésäkra att arbetet följer de regler och policys som är uppsatta för bolaget.

Vi söker en person som är positiv och tillmötesgående samt någon som är med och skapar en god stämning på arbetsplatsen. Du har tidigare erfarenheter av administrativt arbete och trivs i roller som innebär mycket intern och extern kontakt och kan uttrycka dig klanderfritt i tal och skrift på engelska. Vi tror att du hantera flera uppgifter parallellt, arbetar strukturerat och har ögon och öron överallt som tar tag i det som behövs samt levererar alltid högsta kvalitet även i högt arbetstempo. Du som söker bör även ha goda kunskaper, vana och intresse för datorer och teknik då du kommer att hjälpa och guida kollegor och medarbetare med detta. För att bli framgångsrik i rollen som Office Manager har du god samarbetsförmåga, du är driven i ditt arbete och serviceinriktad.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2018-03-16

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasial utbildning
• Minst två års erfarenhet av liknande administrativt-/servicearbete på kontor, gärna i internationell miljö
• God erfarenhet av MS Office främst Outlook och Word
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift på engelska

Meriterande
• Erfarenhet av en roll som teamleader

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag med start omgående.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en serviceorienterad person som gillar att hjälpa andra? Är du en doer som brukar vara spindeln i nätet och får saker gjorda både högt som lågt? Vill du dessutom utvecklas framåt och är redo till att få utökat ansvar i en internationell miljö? Fortsätt då att läsa!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 36442TK i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-15
Ange följande referens när du ansöker: 36442TK
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4027264

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: