Serviceinriktad och driven chefsassistent sökes till Äppleparken
Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen / Receptionistjobb / Hallstahammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Hallstahammar,
Surahammar,
Köping,
Västerås,
Kungsör eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hallstahammars kommun, Äldreomsorgen i Hallstahammar Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.
Det händer mycket i Hallstahammar, vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Hallstahammars kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra medarbetare bidrar och gör skillnad, varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb.
Tillsammans skapar vi Hallstahammars framtid. I september 2017 kommer ett av Sveriges modernaste äldreboenden öppna i Hallstahammar med 100 lägenheter och en stor personalgrupp. Till denna nya verksamhet söker vi nu en chefsassistent.
Publiceringsdatum2017-07-03ArbetsuppgifterSom en av tre chefsassistenter kommer du att bistå ledningen på vårt nya äldreboende Äppelparken inom följande områden - ekonomi, personal/bemanning och modern teknik. Din roll är bred men i huvudsak administrativ, dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för stunden. I uppdraget ingår också att bemanna äldreboendets reception tillsammans med dina kollegor. Du kommer att vara "ansiktet utåt" eftersom en stor del av arbetet utgår från entrén och receptionen. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.
Tillsammans med dina kollegor kommer du vara behjälplig med att skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt. Du ska också upprätta och aktualisera personalförteckningar samt bevaka frånvaro. Du kommer vara delaktig i schemaläggning samt vikarieanskaffning.
Du kommer tillsammans med dina kollegor hantera områdets leverantörsreskontra vilket bl.a. innebär utredning av fakturor, interna och externa debiteringar samt handkassor. Det är viktigt att du ser möjligheterna i digitaliseringen och i den moderna tekniken. Rent praktiskt så innefattar det att ge support, stöd och operativ handledning till användarna av tekniken samt administrera behörigheter till aktuella system och planera och genomföra utbildningar till användarna.
Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta som en stöttande funktion kommer ta dig långt. Utifrån just dina kvalifikationer och dina kollegor kommer vi tillsammans att skapa ett så utmanande och stimulerande arbete som möjligt!
KvalifikationerDu som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att sätta dig in i din nya roll! Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.
Du har förmåga att arbeta proaktivt och du kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs.
Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i det löpande arbetet. Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens. Din personliga lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering.
Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Tar du därutöver med dig en portion humor passar du väl in hos oss!
Du har som lägst gymnasial utbildning. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbetet i Time Care, Visma affärslösningssystem och PersonecP är meriterande.
ÖVRIGT
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.
ErsättningEnligt avtal.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-30
Ange följande referens när du ansöker: C14301 - 2017
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTuula Friberg
tuula.friberg@hallstahammar.se 0220-245 27
Linn Alvén
linn.alven@hallstahammar.se 0220-244 60
Annelie Todor
annelie.todor@hallstahammar.se 0220-244 70
FöretagHallstahammars kommun, Äldreomsorgen
AdressHallstahammars kommun, Äldreomsorgen
Prästgårdsgatan 1
73480 Hallstahammar
KontorsadressHallstahammar Hallstahammar
Jobbnummer 3588049
Observera att sista ansökningsdag har passerat.