Serviceinriktad LIV-administratör
Söderberg & Partners Insurance Consulting KB / Bankjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla bankjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söderberg & Partners Insurance Consulting KB i Sundsvall,
Örnsköldsvik,
Östersund,
Gävle,
Falun eller i
hela Sverige Söker du en bred administrativ tjänst i ett ledande företag? Har du intresse och erfarenhet av pension och försäkring?
Söderberg & Partners Centrala Administration i Sundsvall söker en engagerad, noggrann och ansvarsfull administratör inom livförsäkringar.
Arbetet består av att vara en del av den löpande administrationen i form av kundansvarig livadministratör. Du blir en sammanhållande länk mellan rådgivarna, försäkringsbolagen och kunderna och arbetet är både självständigt och varierande. Vi söker dig som är öppen och trevlig, samt har en vilja att självständigt lösa problem och ta ansvar för dina arbetsuppgifter.
- Har tidigare erfarenhet av administration, gärna försäkringsadministration
- Är noggrann, effektiv och strukturerad
- Är kommunikativ och serviceinriktad
- Kan identifiera dig med våra värderingar att vara Ansvarsfull, Hjälpsam, Driven och Modig
Vi rekryterar löpande så registrera gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Placering: Kyrkogatan 22, Sundsvall
Tillträdesdatum: Snarast, efter överenskommelse
Sista dag att ansöka är 2020-07-04
Kontaktperson: Tobias Öhrn, 072 855 52 19
Vi har redan tagit beslut om annonsering samt rekryteringsprocess för denna tjänst och undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med försäljare av annonsplatser och rekryteringsfirmor.
Söderberg & Partners grundades 2004 av nio entreprenöriella analytiker och är idag en av Sveriges ledande finansiella rådgivare och förmedlare av försäkringar och finansiella produkter.
Vi bedriver verksamhet inom bland annat tjänstepensionsrådgivning, försäkringsrådgivning och försäkringsförmedling, samt kapitalrådgivning och kapitalförvaltning. Vi utvecklar och erbjuder även digitala verktyg för bland annat finansiell rådgivning och för löne-, och förmånshantering. Vi har valt, som första företag i svenskt näringsliv, att klimatkompensera våra medarbetare, både i arbetet och på fritiden.
Vi har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer vilket skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt.
Vi premierar medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Vår resa har bara börjat och vi söker ständigt efter begåvade och kompetenta medarbetare med en stark vilja att nå framgång. Vill du vara med och bygga vår framtid?
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2020-06-17ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-07-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSöderberg & Partners Insurance Consulting KB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Söderberg & Partners Insurance Consulting KB,
https://www.soderbergpartners.se/ Arbetsplats Söderberg & Partners
Jobbnummer 5267558
Observera att sista ansökningsdag har passerat.