Serviceinriktad koordinator!

Adecco Sweden AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en positiv person, som gillar att arbeta med människor, har ett stort engagemang och en förmåga att jobba självständigt och strukturerat? Då har vi det perfekt jobbet för dig hos vår kund i centrala Stockholm med start omgående!

Publiceringsdatum
2019-05-03

Om tjänsten
Som koordinator ansvarar du för att allt flyter på som det ska på kontoret. Du kommer även ansvara för att mötesrum ser bra ut och all utrustning är på plats, vara behjälplig med mötesbokningar, beställa kontorsmaterial och ansvara för felanmälning av utrustning och kontoret samt stötta onboarding av nyanställda (schema, praktisk information om kontoret), administration av passerkort, behjälplig med visumansökan, boende, arbetsverktyg etc.

Perfekt tjänst för dig som är driven, social och inte rädds att hugga i där det behövs. Då kunden är ett start-up företag kommer du med tiden har möjlighet att själv utforma din roll och vilka nya arbetsuppgifter du tar dig an.

Arbetstiden är förlagd måndag till fredag mellan kl.08.00-17.00, möjlighet till flex finns.

I din roll som koordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Ansvara för att kontoret och de gemensamma kontorsytorna ser bra ut
• Beställa kontorsmaterial och ansvara för felanmälning av utrustning och kontoret
• Stötta onboarding av nyanställda (schema, praktisk information om kontoret), administration av passerkort, parkeringstillstånd, boka hotell och konferensrum för externa besökare
• Behjälplig med mötesbokningar
• Delta på möten med leverantörer och tolka vid behov.
Om dig
Vi söker dig som är serviceminded, prestigelös och inte rädds att hugga i där det behövs. Din servicenivå är hög och inget uppdrag är för stort eller litet för dig. Du är en social person som brinner för service och är noggrann i det du tar dig för. Det är viktigt att du är en proaktiv person som förstår vikten av leverans och tycker om att ha många bollar i luften och gillar att vara spindeln i nätet. Du har minst en gymnasieutbildning och är flytande i engelska i tal och skrift då företaget är internationellt. Du har goda kunskaper i Officepaketet framför allt i Outlook. Vidare ser vi att du har minst 2 års arbetserfarenhet av service. Meriterande om du tidigare bott/studerat utomlands.
Viktigt för tjänsten är:
• KRAV: Flytande i svenska och engelska i tal och skrift
• KRAV: B-körkort
• Serviceminded.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Att arbeta som konsult på Adecco
Tjänsten är en del av vår personaluthyrning. Du är anställd av oss på Adecco men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss Adecco för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde.

Om anställningen
Tjänsten som koordinator är ett konsultuppdrag med start omgående. Till att börja med är uppdraget på 6 månader. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.

För rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning hos kund.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Tjänsten skall tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och ansök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".
* Första steget i vår rekryteringsprocess är ett personlighetstest (MAP) som skickas till din mail efter att rekryteraren har granskat din ansökan. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt.

* Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval.

* Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Vänligen notera att vi i vissa av våra processer även använder videointervjuer, fler tester och andra bedömningstekniker. Om det är aktuellt i just denna process kommer du att informeras om detta..

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Jelena Dogas via 073 684 72 92

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-06-02
Ange följande referens när du ansöker: ref-29827
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jelena Dogas

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Svetsarvägen 8
17141 SOLNA

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Jobbnummer
4766408

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: