Serviceinriktad handläggare inom reskontra med introduktionsutbi
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-04-15FöretagetI rollen som serviceinriktad handläggare kommer du att arbeta hos ett av de ledande företagen inom den bransch de verkar. De består av några hundra medarbetare och är verksamma även utanför Sverige. Företaget är måna om sin personal och erbjuder bland annat löpande utbildning och kompetensutveckling.
Uppdraget börjas med en anställning hos Bravura med chans till överrekrytering till inkassoföretaget.
Dina arbetsuppgifterFör att komma in i arbetsrollen inleds din anställning med en introduktionsutbildning som du går tillsammans med andra nyanställda. Du får succesivt varva utbildning med praktiska arbetsuppgifter för att få bästa möjliga förutsättningar att komma in i arbetet. Efter utbildningen arbetar du som handläggare med ansvar för inkommande ärenden. Dina främsta verktyg är telefonen och olika affärssystem. I arbetsuppgifterna ingår bland annat handläggning av reskontraärenden och behandling av kundförfrågningar. Det är en serviceinriktad och varierande roll där du tillsammans med gäldenären kommer fram till den bästa lösningen för respektive ärende. Du varvar inkommande samtal med tid för handläggning under din arbetsdag.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Minst ett års arbetslivserfarenhet inom serviceyrket
• God system- och datorvana
• Intresse att arbeta via telefon i kombination med administration
• Erfarenhet av kundtjänst, handläggning eller administration (meriterande)
• Du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift, både på svenska och engelska
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är serviceinriktad med god förmåga att hantera olika situationer som kan uppstå med kunder. Du har en personlig mognad, en förmåga att behålla ett lugn under telefonsamtalen och kan genom att lyssna på gäldenären få till rätt lösning. Viktigast är din inställning till att lära dig nytt och att du tar ansvar för din egen utveckling. För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter.
Övrig information:
Start: Mitten av maj eller början av juni
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-400 240 50
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: inkasso, handläggning, kredit, kundtjänst, kundservice, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, sälj, reskontra, inkassoärenden, bevakning, bevakningshandläggare
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-05-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLisa Eklund 08-40024050
lisa.eklund@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2787073
Observera att sista ansökningsdag har passerat.