Serviceinriktad chefsassistent!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag, globalt sysselsätter vi ca 3 miljoner människor under ett år. I Sverige finns vi på ca 50 orter från norr till söder och har ca 5 000 anställda. Våra kunder återfinns inom ett brett spann av branscher, alltifrån administration, ekonomi, juridik, IT och teknik till bygg och anläggning, tillverkningsindustri, hälso- och sjukvård samt life science.
Är du en professionell, serviceinriktad och ansvarstagande assistent som är sugen på ett nytt jobb? Vi på Adecco söker nu dig för uppdrag hos våra kunder inom Stockholmsområdet!
Hur ser din arbetsdag ut?
Som chefsassistent har du en roll som är mycket varierande och innehåller såväl egna ansvarsområden som enklare administrativa uppgifter, såsom kalenderhantering, resebokningar och att administrativt stötta din chef samt ibland även andra på avdelningen. Du kommer även att agera som koordinerande sekreterare vid möten och arrangera konferenser där din förmåga att organisera och planera kommer väl till pass! Rollen innebär även mycket kontakter, både internt och externt, och det är av stor vikt att skapa och behålla goda relationer.
Vem trivs här?
Har du tidigare erfarenhet av rollen som chefs/avdelningsassistent kommer du trivas bra. Då flera av våra uppdrag är på internationella företag ser vi att dina kunskaper i engelska är mycket goda, både muntligt och skriftligt. Du är även en mycket god datoranvändare när det gäller Officepaketet samt gärna erfarenhet från något större affärssystem.
Har du en utpräglad känsla för service, social som person och ansvarsfull kommer du att ha goda förutsättningar för att lyckas bra i rollen! Du tycker om att hjälpa till och inte rädd för att ta i när det behövs samt flexibel. Vidare är du strukturerad, arbetar proaktivt och du trivs med att arbeta självständigt med både stora och små uppgifter.
Vad erbjuder vi?
Du kommer att jobba på uppdrag som konsult hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.se.Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden
Publiceringsdatum2012-01-24Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Wigzell, 08-598 982 37
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 Stockholm
Jobbnummer 1137489
Observera att sista ansökningsdag har passerat.