Serviceinriktad administratör till Scania Bostäder
Scania CV AB / Kundservicejobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Scania CV AB i Södertälje,
Nykvarn,
Huddinge,
Järfälla,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar.
För vår interna serviceorganisation, gruppen Bostäder, som förser våra medarbetare med bostäder söker vi nu en ny kollega med administrativ förmåga.
Teamet
Vi är ett härligt gäng på 8 personer med olika bakgrunder och erfarenheter som nu söker vår nästa stjärna för att stötta upp vår first line support. Tillsammans hanterar vi drygt 1200 lägenheter i Södertälje, både möblerade och omöblerade. Vi gör alltid vårt bästa för att möta våra kunders förväntningar i kombination med våra förväntningar på dem. Ingen dag är den andra lik och vi älskar att stå inför nya kluriga utmaningar när det handlar om bostäder och kunder.
Tjänsten
Om du liksom vi, brinner för att alltid ge god service och vill vara med och skapa den bästa upplevelsen för våra hyresgäster tror vi att du är den vi söker.
Scania är inne i ett skifte och det är superspännande! Om du är supersmart och kan utveckla ett nytt drivmedel, eller en helt ny energikälla för vår framtida hållbarhet hade vi det vara fantastiskt. Men, det räcker faktiskt med att du är snäll, att du vill göra ditt bästa varje dag, brinner för god service och är en fena på administration. Är du dessutom trygg och älskar kundkontakter kommer du att trivas hos oss.
Som first line support är du är den som först möter våra befintliga och kommande hyresgäster på ett professionellt och tillmötesgående sätt genom att svara på deras frågor kring bostaden. Kommunikation sker via email, telefon och interna chattar. Frågorna är många och förväntningarna är höga och vi tror därför det är viktigt att du står med båda fötterna på jorden och gillar att hitta lösningar på kunders problem. Du ansvarar även för att följa upp nya hyresgäster som flyttar in.
Du har en tät dialog med våra fastighetsägare och hjälper till när en hyresgäst ska flytta ut. Du ansvarar även för att vårt interna och externa material, gällande vår interna sida på Scania samt informationen gällande inflytt och utflytt, alltid är uppdaterad. Du fungerar även som back-up för vår ekonomiska kontroll som görs löpande under månaden och hanterar inkommande fakturor från våra fastighetsägare och leverantörer.
Vi söker dig som har:
• Administrativ erfarenhet
• God serviceförmåga, trygg stabil och lösningsfokuserad
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
• B-körkort
• Förmåga att samarbeta med flera olika intressenter
• Drivkraft och förmåga att bidra till och självständigt genomföra förbättringar på såväl kort som lång sikt
• Förmåga att ta beslut, självständigt och vid behov i samråd med andra.
• Ordningsam och noggrann och kan enkelt organisera och planera ditt arbete
Vad vi kan erbjuda dig
Förutom utmärkt kaffe och fantastiska kollegor erbjuder vi dig utvecklingsmöjligheter. Andra charmiga förmåner som kan ge dig en extra kittling är tjänstebil, prestationsbonusar, pensionsplan, flexibla arbetstider, lunch till reducerade priser och mycket mer. Scania har en flexibel syn och inställning till arbetsplatsen och fokuserar mer på prestationer.
Bor du i Stockholm erbjuder vi även en direktbuss mellan Stockholm och Södertälje med Scania Jobexpress.
Publiceringsdatum2022-09-09Så ansöker du Känner du att detta stämmer in på dig är du varmt välkommen med din ansökan. Ansökan ska innehålla CV och ett personligt brev med motiveringen varför du skulle passa för tjänsten. Ansökan ska vara inne senast den senast den 25 September. Vi intervjuar löpande så tveka inte att söka. En bakgrundskontroll kan komma att utföras i denna rekryteringsprocess..
Vi ser fram emot din ansökan!
Ytterligare information
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Robert Nägling, Gruppchef Bostäder
robert.nagling@scania.com#LI-Hybrid
Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder driver vi omställningen till ett hållbart transportsystem. 2020 levererade vi 66 900 lastbilar, 5 200 bussar samt 11 000 industri- och marinmotorer till våra kunder. Nettoomsättningen uppgick till mer än 125 miljarder kronor, varav över 20 procent var tjänsterelaterade. Scania grundades 1891 och är idag verksamt i fler än 100 länder och har cirka 50 000 medarbetare. Forskning och utveckling är huvudsakligen koncentrerad till Sverige. Tillverkning sker i Europa och Latinamerika, med regionala produktcenter i Afrika, Asien och Eurasien. Scania är en del av TRATON GROUP. För mer information besök:
www.scania.com.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagScania CV AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Scania CV AB (org.nr 556084-0976),
https://www.scania.com/world/#/ Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Scania
Jobbnummer 6965384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.