Servicedeskmedarbetare till Intelliplan
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-06-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedeskmedarbetare till Intelliplan" (publicerad 2016-06-14) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Är du intresserad av att arbeta i en utmanade teknisk miljö som verkar i en föränderlig bransch? Är ditt mål att arbeta på ett bolag som satsar på sina medarbetare och kan erbjuda spännande utvecklingsmöjligheter? Vill du bli specialist på ett affärssystem som är marknadsledande inom sin inriktning? Om kundservice och teknik är en oslagbar kombination för dig, är det dig vi söker till Intelliplans servicedesk.
Publiceringsdatum2016-06-10Om företagetIntelliplan är marknadsledande i Sverige med att erbjuda ett komplett affärssystem för bemanningsbranschen. Systemet är utvecklat för att möta kundernas behov av skräddarsydda lösningar inom ekonomi, bemanning/rekrytering och CRM i en ständig föränderlig bransch. Intelliplan har i dagsläget ca 3000 användare fördelade på över 200 kunder. Intelliplan är verksam främst i Sverige men är även närvarande på den norska, danska och finska marknaden. Företaget har idag ett 40-tal anställda och sitter i fräscha lokaler i Globen.
Om denna position
Wise IT söker för Intelliplans räkning en driven servicedeskmedarbetare till deras Service Desk. Teamet består idag av 7 engagerade och drivna personer med mycket arbetsglädje. Teamet drivs av att hjälpa kunderna och användarna att lyckas i alla lägen. Supportärenden kommer in via både telefon och mail och i rollen som servicedeskmedarbetare tar man ett stort ansvar för att lösa alla ärenden på ett professionellt och effektivt sätt. Det är varierade ärenden som kommer in och man förväntas att på ett logiskt och pedagogiskt tillvägagångsätt lösa dem med målet att ha en nöjd kund. Vid eskalering av ärenden krävs det att man samarbetar med andra personer och team i bolaget som t.ex. produktägare eller utvecklings- och driftteam. Utöver supportärenden är man även delaktig i framtagning av dokumentation internt och till kunder, ex. uppdatering av manualer och sammanställning av release notes. Hos Intelliplan får man arbeta i en föränderlig och utvecklande miljö och får möjlighet att hitta sin egen roll i teamet. För rätt person med rätt driv finns det goda möjligheter till utveckling och karriär inom Intelliplan.
Annan information
För att lyckas i rollen som servicedeskmedarbetare behöver du ha god problemlösningsförmåga samt förmåga att se samband i ärenden och system. Du behöver vara strukturerad i ditt arbetssätt och ha ett effektivt och metodiskt tillvägagångsätt vid stressiga situationer. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga och vara mån om att ge god service till användarna.
Det förekommer även kundkontakt på engelska, det är därför viktigt att du är bekväm med att använda engelska professionellt.
• Meriterande om du har erfarenhet av applikations- eller teknisk support
• Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFacklig kontaktRahel Abraham
rahel.abraham@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 2898094
Observera att sista ansökningsdag har passerat.