Servicedeskmedarbetare på deltid till IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-10-12FöretagetBravura söker för kunds räkning en servicedeskmedarbetarer på deltid till deras Stockholmskontor. Totalt har företaget, vars huvudkontor är beläget i Australien, cirka 800 anställda varav 30 stycken av dessa arbetar på Stockholmskontoret. De arbetar med biljettsystem och designar samt levererar lösningar inom kollektivtrafiken.
Som servicedeskmedarbetarer är din uppgift att hjälpa tekniker och kunder som är ute på fältet genom att besvara frågor samt lösa problem. Vi söker därför dig som har ett IT-intresse samt brinner för att ge god service.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetarer ger du teknisk support till förtagets fälttekniker och kunder gällande ett biljettsystem. Du får de inkommande ärendena via ett ärendehanteringssystem.
Arbetsuppgifterna innefattar dels administration men också fältservice. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08-17 och tjänsten är på deltid, 50%.
Kvalifikationer• Utbildning med relevant inriktning, alternativt motsvarande arbetsliverfarenhet
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• God datorvana/systemvana
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
• Meriterande: Goda kunskaper inom Excel och SQL
Som servicedeskmedarbetare tror vi att du är social, lösningsorienterad och självgående. Du tar egna initiativ och har god förståelse för vad som behöver göras samt när det behöver göras. Du har ett IT-intresse, är van vid att samarbeta samt tycker om att ge god service.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>härHar du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Servicedesk, IT-support, felsökning, support, mjukvara, hårdvara, drift, service
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström 08-40024050
martina.listrom@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3099968
Observera att sista ansökningsdag har passerat.