Servicedeskmedarbetare för applikationssupport i Solna

Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstep AB i Stockholm, Solna, Botkyrka, Uppsala, Västerås eller i hela Sverige

Som servicedeskmedarbetare i vårt kassateam kommer du att arbeta med förvaltning av kassatjänster som innehåller flera olika komponenter såsom Kassa, Självscanning, Digitala kvitton, Mobil självscanning, Elektroniska produkter, mm. Du kommer tillsammans med ditt team att vara kontakten mot vår interna supportorganisation och klientgruppering. I perioder kommer du även att hjälpa till inom test, och säkerställa att applikationerna och kringutrustning håller hög kvalitet innan de rullas ut till butik. Du kommer vara den i teamet som har kontakten med våra butiker vid pilot och utrullning av ny funktionalitet. Arbetet sker i nära samarbete med andra personer inom Retail Solutions men också med verksamheten och infrastruktursidan.
För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom IT samt god kunskap om retail. Kanske har du arbetat i butik sedan tidigare?
Som person är du ansvarsfull, serviceinriktad, strukturerad och har lätt för att kommunicera. Du har en god social förmåga, och är duktig på att skapa och bibehålla relationer. Du är en positiv och driven person som tar ansvar, initiativ och har förmågan att se helheten. Du är en genuin lagspelare som vill bygga ett starkt team tillsammans.
Nedan teknik har du koll på, antingen från jobb alternativt från att ha labbat hemma. Ett måste för rollen är nämligen att du är tekniskt intresserad!
• Windows server och klient
• Konfiguration
• SQL
• Kravställning
• Test med hjälp av verktyg, tex Jira eller HP ALM
• Butikserfarenhet
• ITIL ramverk, incident och problemprocess
Rollen kräver att du talar och skriver svenska och engelska flytande.Du ärframförallt en person som är drivande och kan strukturera upp ditt arbete på ett effektivt sätt.
Rollen är i förvaltning av våra kassatjänster, det är applikationshantering och i viss mån arbete kring test av kringutrustning med vår klientgruppering som tillhandahåller hårdvara.
Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-05-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gigstep AB (org.nr 559187-8227), https://www.gigstep.se/

Arbetsplats
Gigstep

Kontakt
Marie Norén
marie.noren@gigstep.se
0738463585

Jobbnummer
8680195

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Gigstep AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstep AB: