Servicedesk-medarbetare till spännande IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-08-11FöretagetBravura söker nu en servicedesk-medarbetare till ett spännande IT-företag vid Globen. Företaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Totalt har företaget runt 800 anställda, varav cirka 30 av dessa arbetar på Stockholmskontoret.
Som servicedesk-medarbetare kommer din uppgift vara att ge teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17. Därtill kan du behöva arbeta vissa helger mellan 12-16.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk-medarbetare kommer din uppgift vara att ge teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17. Därtill kan du behöva arbeta vissa helger mellan 12-16.
Kvalifikationer• Arbetslivserfarenhet av någon typ av IT-support
• Erfarenhet av felsökning av hårdvara
• Brinnande tekniskt intresse
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Vem söker vi?
Som person är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad och gillar att ge god service. Koncernspråket är engelska varpå du som söker talar och skriver engelska obehindrat.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Johanneshov
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Övrig informationVi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-09-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktOscar Ohlsén 08-40024050
oscar.ohlsen@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 1958006
Observera att sista ansökningsdag har passerat.