Servicedesk / IT-support / Supporttekniker

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-11-28

Företaget
Företaget är en innovativ och rådgivande IT-leverantör inom central infrastruktur, klienthantering, licens samt utskriftslösningar med tillhörande mjukvaror och tjänster. De har specialiserat sig på att lösa kunders behov av produkter, ge tekniskt stöd och leverera tjänster inom IT. Där en del är att designa, leverera och drifta nätverk och nätverkssäkerhet. Företaget har certifierade konsulter från de ledande IT-tillverkarna. De är en partner som ger professionell avlastning och rådgivning inom IT.


Dina arbetsuppgifter
Som 1st line support är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felavhjälpning vid tekniska problem, installationer eller andra IT relaterade beställningar. Oftast är du användarnas först kontakt med IT och arbetar med både dator och telefon som främsta verktyg.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Ge service gällande användarnas IT-relaterade frågor
• Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
• Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara
• Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem


Kvalifikationer
• Gymnasieexamen med inriktning IT, data eller teknik
• Tidigare erfarenhet som1st line support/helpdesk, kundtjänst eller andra serviceinriktade roller
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och spanska
• Kunskap eller kännedom inom ett eller fler områden; Windows 10, Office 365, Active Directory, Nätverk, ITIL

Vi söker dig med ett gediget intresse för IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Du blir motiverad av problemlösning och har en positiv inställning till ditt arbete. Vi ser att du har en god känsla för service och förståelse för att alla människor är olika vilket ställer höga krav på din kommunikativa förmåga. Vidare förväntar vi oss att du är en lagspelare som trivs i sociala sammanhang

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående,
Plats: Malmö/Lund
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: 1st line, teknisk support, helpdesk, support, heltid, service, kundsupport, felsökning, hosting, nätverk, tekniker, IT, IT-tekniker, tekniker, vmware, windows, office365, AD, ITIL, drifttekniker, supporttekniker, Malmö, spanska

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4967045

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: