Serviceagenter, Kundcenter digitala kanaler, Uppsala
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Uppsala,
Östhammar,
Håbo,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Är sociala- och digitala medier helt naturliga inslag i din vardag? Gör du många av dina ärenden i mobilen? Då kommer du att förstå våra kunder.
Kunderna väljer allt oftare att sköta sina bankärenden online. Det ställer höga krav på oss - och innebär fantastiska möjligheter att skapa positiva kundupplevelser på fler plattformar!
Till Kundcenter digitala kanaler söker vi nu dig som motiveras av att ge förstklassig kundservice i digitala kanaler - via chatt, mejl och telefon. Du blir en del av en ny enhet där vi höjt ambitionsnivån ytterligare i takt med att utvecklingen går snabbt framåt.
Om tjänsten
Som Serviceagent är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser. Som i alla Nordeas kundkontakter strävar vi inte bara efter att ge kunden bra service, utan också det där lilla extra.
Tillsammans med dina kollegor möter du kunderna via chatt, mejl och telefon samt hanterar kundpost. Du ger service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Med ett genuint intresse för kunderna löser du deras ärenden och ser möjligheter i varje unik kundsituation.
Vi erbjuder en dynamisk och varierad roll där du får möjligheten att både bidra med och utveckla din kompetens inom skriftlig kommunikation.
Tjänsten är placerad i Uppsala. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger.
Din profil
Vi söker dig som är flexibel och lösningsorienterad, med förmågan att uttrycka dig tydligt och pedagogiskt på svenska och engelska - både i tal och i skrift.
Du har fokus på effektivitet men behåller samtidigt ett professionellt bemötande. Att bidra till nöjda kunder - genom kvalitet och service som skapar värde - är viktigt för dig.
Mer information och skicka ansökan
För närmare information om uppdraget är du välkommen att kontakta Patrik Wellbrant på telefonnummer 0721420114 eller Martina Hasselgren på telefonnummer 0721420596
Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast den 18 juni, 2017. Urval av ansökningar kommer att ske löpande under ansökningsperioden.
I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Läs mer.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
SACONordea@nordea.com. Notera att de inte kan svara på specifika frågor om tjänsten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-05-31ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-06-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPatrik Wellbrant
patrik.wellbrant@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Strandbodgatan 1
75106 Uppsala
KontorsadressStrandbodgatan 1
Jobbnummer 3531512
Observera att sista ansökningsdag har passerat.