Serviceadministratör till Olympus!
Hero / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-05-14
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceadministratör till Olympus!" (publicerad 2018-05-15) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero i Stockholm,
Solna,
Danderyd,
Huddinge,
Botkyrka eller i
hela Sverige Nu har du möjlighet att jobba på ett världsledande europeiskt företag inom medicinteknik.
Om bolaget:
För vår kund Olympus räkning söker vi nu en administrativ serviceresurs för ett kortare uppdrag. Olympus är ett globalt bolag som grundades 1919 i Japan. Företaget har ett 80-tal anställda i Sverige och har blivit en ledande tillverkare av innovativ optisk och digital utrustning för för sjukvårds- och konsumentelektroniksektorerna. Olympus har i över 90 år lett utvecklingen av endoskopi- och mikroskopiprodukter. Olympus i Sverige omfattar tre divisioner: Medical Systems (medicinsk endoskopi, kirurgisk endoskopi och systemintegration), Scientific Solutions (microskopi och industri) och Imaging Systems (digitala kameror, kikare, diktafoner). Läs mer på
www.olympus.se (
http://www.olympus.se)Arbetsuppgifter/Ansvar:
I rollen som administrativ serviceresurs kommer du att tillhöra Serviceavdelningen på Olympus. Avdelningen består av två grupper om totalt 18 personer, en Administrativ-, samt en Fältservicegrupp.
Du kommer i rollen som Serviceadministratör hantera vanligt förekommande arbetsuppgfter på avdelningen, främst i form av:.
Registrering av inkommande reparationer i SAP CRM
Besvara frågor från kunder via mail och telefon
Allmänt förekommande arbetsuppgifter på serviceavdelningen
Du kommer även att stötta dina kollegor med diverse administrativt arbetet.
Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett stort internationellt, ledande företag med god personalpolitik som satsar på sina anställda. Du kommer att arbeta på ett samhällsnyttigt företag där du kommer lära dig mycket. Söker du administrativ arbetslivserfarenhet från ett spännande företag? Sök tjänsten redan i dag!
Publiceringsdatum2018-05-14KvalifikationerVi söker dig som kan starta omgående. För denna tjänst kommer stor vikt att läggas på dina personliga egenskaper. Du är en person som gärna hjälper till där det behövs med en postiv och prestigelös inställning. Du kan snabbt sätta dig in i nya system att arbeta i, meriterande med erfarenhet i SAP eller Movex. Som lägst har du en avslutad gymnasial utbildning samt behörskar engelska i tal och skrift. Då du kan komma att hantera medicinskteknisk utrustning där god hygienen är ett måste, är det viktigt att du är noggrann och strukturerad.
Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar ute hos vår kund. Arbetet föreligger under kontorstider, heltid, med start omgående och beräknas pågå 6 månader med möjlighet till förlängning eller tillsvidare anställning hos kund. Olympus tillämpar flextid och 37,5timmars veckoarbetstid. Kontoret ligger i Solna, norr om Stockholm.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Mimmie Swärdén på
Mimmie.swarden@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMimmie Swärdén
mimmie.swarden@hero.se +46729689142
FöretagHero
AdressHero
Holländargatan 22
11359 Stockholm
KontorsadressHolländargatan 22, Stockholm
Jobbnummer 4140259
Observera att sista ansökningsdag har passerat.