Service Manager
Experis Sverige / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Sverige i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Huddinge eller i
hela Sverige Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Experis IT erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom IT via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis IT finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.
Till vår kund, som är ett företag som specialiserat sig på integrationer, söker vi nu en Service Manager med intresse och vana av kundkontakt. Företaget är Nordens ledande systemintegratör inom data- video- och telekommunikation och de har spetskompetens inom nätverk, säkerhet, telefoni/UC, mobilitet, plattform, virtualisering och drift och i det skapar de IT-infrastrukturlösningar som ökar effektiviteten och minskar riskerna för företag och organisationer. Du blir anställd som konsult på Experis med placering hos kunden, som har kontor i Solna.
Vad kan vi erbjuda dig?
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi har nästan bara längre uppdrag, så du inte ska behöva hoppa runt och inte riktigt få visa vad du går för. Här får du också en utvecklingsplan, så både du och din konsultchef har förståelse för vart du vill nå och vilka kompetenser som du vill utveckla. Vi arbetar med våra anställda som fokus för det är det viktigaste vi har!
Publiceringsdatum2012-02-17Dina arbetsuppgifterSom Service Manager är du en del av kundens förvaltningsprocess.
• Du har ansvaret för att förvalta kundens kunder så att upprättade SLA:er och avtal följs
• Du ansvarar också för att utveckla kundens kunder tillsammans med säljare
• Du driver regelbundna förvaltningsmöten hos kundens kunder och ser till att deras upprättade SLA:er och avtal följs
Den tid som inte går till servicemanager-uppdrag arbetar du med övriga uppgifter inom kundens Drift och Förvaltningsorganisation.
Vem är du?
Du som söker tjänsten som Service Manager har en bred bakgrund och kunskap inom IT. Vi ser gärna att du har erfarenhet av projektledning av implementation- och infrastrukturprojekt.
Har du tidigare arbetat inom Intrastrukturområdet ses det som klart meriterande.
I övrigt behöver du vara kommunikativ, organiserad och van av att hantera kunder.
Då arbetet kan innebära internationella kontakter är ett krav att du talar både svenska och engelska flytande.
Så ansöker duAnsökan sker genom att du registrerar dig på
www.experis.se och kopplar din ansökan till aktuell tjänst. Frågor besvaras av rekryterare Johanna di Sivo via e-post
johanna.di.sivo@se.experis.com eller på telefon 08-508 954 34.
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-29
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Di Sivo, +46 8 508 954 34
FöretagExperis Sverige
AdressExperis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1162051
Observera att sista ansökningsdag har passerat.