Service level manager
TNG Group AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige TNG Group AB
För uppdrag söker vi en Service level manager som kommer ansvara för processer som säkerställer att service nivå uppfylls och att release management.
Om uppdragsgivaren
Arbetsplatsen är på ett större tillverkande företag i Göteborg
Beskrivning av tjänsten
Main Tasks - Develops, implements and monitors service level and release management processes - Provides support to service level and release management resources in various corporate locations. As well as to subcontractors, service providers and vendors, by coordinating and providing consultation in a timely and efficient manner. - Acts as subject matter expert in service level and release management. - Coordinates service level and release management activities on a high level - Ensures conformance to operational processes/procedures - Plans releases on a high level and manage the release schedule taking business and technical risks into consideration - Communicates service level and release management objectives. - Creates and provides service level reports containing current and historical data connected to production items. - Provides expertise in the design, communication, maintenance and delivery of training for service level and release management. - Acts as a liaison between other process managers (for example, problem, incident and change) to ensure process alignment. - Initiates new projects related to service level and release management.
Uppdragstid 2012-01-01 - 2012-12-31
Vem är du?
Skills Required:
• ITIL Competence - Process and methods
Skills Preferred:
Strong communication skills are a must. Strong problem-solving, analytical, multitaskin and prioritization skills. Ability to build and manage relationships effectively in a matrixed environment. Must be able to resolve production release issues across business and technology teams, as well as broader strategic or systemic issues Ability to work in a complex, dynamic, multicultural business environment. Ability to build relationships and to influence individuals at all levels in the organization, as well as with external vendors and service providers Knowledge of IT infrastructure and application development technology and architectures.
Experience Required:
• Process development and implementation - ITIL development and implementation
Experience Preferred:
• Experience in developing and implementing processes and frameworks - 6-sigma
Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Håkan Sandelin 031 761 22 26. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Om TNG IT
Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är Sveriges femte snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2011. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping.
Publiceringsdatum2011-12-09Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-12-13
Ange följande referens när du ansöker: 177
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHåkan Sandelin, 031-761 22 26
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm
Jobbnummer 1102686
Observera att sista ansökningsdag har passerat.