Service Desk Technician
Elits / Supportteknikerjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Elits i Linköping,
Stockholm,
Göteborg,
Karlskrona,
Malmö eller i
hela Sverige ELITS söker dig med stort teknikintresse som vill vara med på en spännande resa med goda utvecklingsmöjligheter.
Om Tjänsten
Som servicedesktekniker kommer du att arbeta i en innovativ miljö där du kommer att hantera och lösa både enkla och tekniskt komplicerade problem. Du kommer att arbeta med support över telefon och mail, men också få åka ut till kund för att lösa ärenden. Eftersom du kommer att ge slutanvändarsupport är det viktigt att du kan förklara tekniska funktioner på alla nivåer och har god servicekänsla.
Publiceringsdatum2016-03-17ProfilDu har goda tekniska kunskaper förvärvade genom utbildning eller yrkeserfarenhet. Troligtvis har du gått på IT-gymnasium eller tekniskt inriktad YH/KY-utbildning.
Erfarenhet av serviceyrken med direkt kundkontakt är meriterande.
Meriterande kompetenser:
Active Directory
Windows Server
Linux
Nätverk och virtualisering
ITIL
Stor vikt läggs vid social kompetens, samt förmågan och viljan att lära sig nya saker. Vi ser gärna att du är social, pedagogisk i ditt sätt, och att du alltid vill göra ditt bästa för att hjälpa användarna. Vidare är det en stor fördel om du har erfarenhet av teamarbete.
Krav på flytande svenska och engelska i både tal och skrift.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFredrik Åsberg
fredrik.asberg@elits.comFöretagELITS
AdressELITS
Datalinjen 3B
58330 Linköping
KontorsadressDatalinjen 3B, Linköping
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2730839
Observera att sista ansökningsdag har passerat.