Service Desk Specialist - Vikariat
Aditro / Supportteknikerjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aditro i Norrköping,
Örebro,
Sundbyberg,
Stockholm,
Solna eller i
hela Sverige Aditro är ett ledande tjänsteföretag inom HR-, löne- och ekonomiförvaltning. Med våra lösningar stöttar vi våra kunder i utvecklingen och driften av sina processer för att skapa en enklare jobbvardag.
Tusentals kunder inom den privata sektorn litar på vårt innovativa och omfattande utbud. Våra kunder betjänas av över 900 skickliga Aditro-proffs i Sverige, Finland, Norge, Danmark och Estland. Efter ett halvt sekel av nordiskt ledarskap med lösningar inom personal- och ekonomiförvaltning har vi på Aditro den breda kunskapen och erfarenheten som krävs för att hjälpa dig förenkla din jobbvardag så att du kan koncentrera dig på din kärnverksamhet. Besök
www.aditro.se. Aditro är utsett till ett av 2016 års Karriärföretag av Jobtip som ett av Sveriges mest spännande företag att göra karriär på. Därmed är vi nu utsedda till Karriärföretag för fjärde året i rad! Läs mer på
www.karriarforetagen.se/company/aditroPubliceringsdatum2016-12-07Dina arbetsuppgifterPå vår First Line support ger vi support åt våra kunder genom att besvara ärenden som inkommer via web, telefon och mail. Nu söker vi en ny Service Desk Specialist för ett vikariat på ca 1 år.
Som Service Desk Specialist ingår följande uppgifter:
• Ge support i varierande frågor kopplade till löneprocesser mm.
• Arbeta med problemlösning, felsökning samt handledning av slutanvändare och kunder i såväl rena applikationsfrågor som i frågor kring hur kunden kan optimera systemens funktionalitet
• Samarbeta med andra enheter för att lösa incidenter som inte kan lösas direkt i Service Desk
• Bidra till att dina och gruppens mål uppnås samt aktivt delta med förbättringsförslag
KvalifikationerVi söker dig som har något eller några års erfarenhet av arbete i support. Du har god systemvana och bred teknisk förståelse. Goda kunskaper i svenska och engelska i tal såväl som skrift är ett krav. Kunskaper i ytterligare nordiska språk ses som meriterande. Du har vidare ett stort tekniskt intresse och som person är du driven, kunskapssökande och har god problemlösningsförmåga. Då arbetet innehåller mycket kontakt med kunder krävs det att du är serviceminded, pedagogisk och en relationsskapare. Du har inga problem att hantera att både vara självgående och en god lagspelare.
Låter det intressant? Välkommen att skicka in din ansökan senast 8/1 2017. Vill du veta mer om tjänsten kan du kontakta rekryterande chef Jenny Forsberg på uppgifterna nedan.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund. Aditros verksamhet genomsyras av våra värderingar: Forward looking, Dedication och Human touch.
Vi undanbeder oss kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAditro
AdressAditro
Box 906
60119 Norrköping
KontorsadressBox 906
Jobbnummer 3200137
Observera att sista ansökningsdag har passerat.