Service Delivery Manager till ledande fastighetsbolag
Sigma Recruit / Datajobb / Göteborg
2019-03-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Delivery Manager till ledande fastighetsbolag" (publicerad 2019-04-25) ⬅️
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sigma Recruit i Göteborg,
Alingsås,
Stenungsund,
Gislaved,
Götene eller i
hela Sverige Kom och skapa hållbar utvecklig och digitalisering i bostadsbranschen med oss!
Vi söker nu en Service Delivery Manager till vårt växande IT-team.
På Willhem jobbar vi för att både hus och människor ska må bra. Som ett av de ledande bostadsbolagen i Sverige tror vi på idén om ett boende som människor längtar och vill hem till. Nya idéer inom strategiska utvecklingsområden som hållbar utveckling och digitalisering ska bidra till ambitionen att vara ett ovanligt nyskapande bostadsbolag som ska sätta ett avtryck i branschen. Läs mer om oss, vår historia och våra värderingar på
http://story.willhem.se/Du kommer att leda och koordinera arbetet inom olika system och tjänster utifrån ett IT-tekniskt helhetsperspektiv, tillsammans med övriga verksamheten och externa leverantörer. Fokus är att stödja verksamheten och tillsammans skapar vi en kreativ och lärande miljö med stimulerande och utmanande arbetsuppgifter.
Några av de ansvarsområden som rollen innehåller är:
• Systemansvar för Willhem.se samt vår hyresgäst-app
• Förändringsansvarig för beställningar från verksamheten
• Kontakt med drifts- och systemleverantörer
• Leveransuppföljning, SLA och ärendehantering
• Systemförvaltning av de system som man är ansvarig för; behörigheter, systemuppsättning och konfigurationer
• Teknisk dokumentation
Erbjudande
• En kultur som präglas av samarbete, humor & öppenhet
• Konkurrensmässig lön och bra förmåner
• Kompetensutveckling
• Trivselaktiviteter
• Centralt & fint kontor
Publiceringsdatum2019-03-19KvalifikationerVi söker dig som är trygg och tydlig i din yrkesroll. Vår arbetsplats präglas av samarbeten med många interna och externa partners så du behöver vara en god kommunikatör som kan hantera många kontaktytor samt ha god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp. Du ska ha vana och intresse i att delta och vara engagerad på möten samt har en förmåga att inspirera din omgivning. Vi ser gärna också att du har:
• Relevant högskoleutbildning
• ITIL erfarenhet
• Erfarenhet av leveransansvar
• Erfarenhet av SQL och webbapplikationer. Fastighetssystem är meriterande
Vill du veta mer? I denna rekrytering samarbetar Willhem med Sigma Recruit. Om du vill veta mer, kontakta ansvariga rekryteringskonsulter Mikaela Jahreskog,
mikaela.jahreskog@sigma.se, +46 70 2487241 eller Patrik Jensen,
patrik.jensen@sigma.se Välkommen med din ansökan på
www.sigmarecruit.se/jobb. Val och intervjuer hålls fortlöpande, vänligen ansök så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSigma Recruit
AdressSigma Recruit
LINDHOLMSPIREN
41756 Göteborg
KontorsadressLINDHOLMSPIREN
Jobbnummer 4678353
Observera att sista ansökningsdag har passerat.