Service Agent, Kundservice i Uppsala
Nordea Bank AB / Butikssäljarjobb / Uppsala
2018-10-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Service Agent, Kundservice i Uppsala" (publicerad 2018-12-04) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank AB i Uppsala,
Östhammar,
Håbo,
Enköping,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige "Större delen av samtalen vi tar emot handlar om problemlösning vilket enligt mig är det absolut roligaste med arbetet. Att hitta en lösning som i slutändan bidrar till en positiv kundupplevelse och nöjda kunder ger en riktig boost till att fortsätta leverera bra service."
• Nathalie, Service Agent
Kom och arbeta med Nathalie och oss andra här på Kundservice i Uppsala! I huset är vi ett gäng på 300 kollegor som nu söker fler kollegor för tillsvidare och timanställning. Om tjänsten
I tjänsten som Service Agent möter du våra kunder via telefon. Du är ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att underlätta vardagen och skapa en bra upplevelse för kunden. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler, där du hittar de lösningar som varje enskild kund har mest nytta av. Du får kontinuerligt ta till dig nya arbetssätt, uppgifter samt lösningar och produkter, vilket innebär att du hela tiden utvecklas och håller dig uppdaterad på nyheter i banken.
Vad ska du göra?
• Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet.
• Arbeta aktivt med att skapa goda kundrelationer med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
• På ett proaktivt sätt fokusera på att hitta servicemöjligheter i mötet med kunden.
Tjänsten är placerad i Uppsala. Du behöver ha möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass, även kvällar och helger. Vi erbjuder alla våra nya kollegor utbildning - allt för att du ska få de bästa förutsättningarna att ge service i världsklass till våra kunder. Din profil
Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och för kunden. Vi ser att du:
• Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
• Har förmågan att etablera kontakt med både kunder och kollegor.
• Arbetar aktivt med att hela tiden utvecklas där du motiveras av att dela kunskap med dina kollegor.
• Tar till dig nya digitala lösningar som du använder i mötet med kunden.
• Du har en gymnasieexamen och goda kunskaper i såväl engelska som svenska - både i tal och i skrift.
Låter det här som du? Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Mer information och skicka ansökan
Välkommen med din ansökan senast den 11 november 2018. I samband med anställning genomför vi en komplett bakgrundskontroll. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta
rekrytering.3480@nordea.se.
För facklig information, kontakta Finansförbundet på
finansforbundet@nordea.com eller SACO på
saconordea@nordea.com Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter.
Varaktighet, arbetstid
Helltid Tillsvidare/visstid
Publiceringsdatum2018-10-22ErsättningMånadslön
Månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Liljestrand
rekrytering.3480@nordea.seFöretagNordea Bank AB
AdressNordea Bank AB
Strandbogatan/Islandsgatan UPPSALA
75318 Stockholm, Uppsala, Gävle, Västerås
KontorsadressStrandbogatan/Islandsgatan UPPSALA
Jobbnummer 4414518
Observera att sista ansökningsdag har passerat.