Service Advisor till Tesla Stockholm
TM Sweden AB / Inköpar- och marknadsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TM Sweden AB i Huddinge,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Uppsala,
Norrköping eller i
hela Sverige Service Advisors - Tesla söker mästarnas mästare!
Är du redo för ditt livs största äventyr? Lider du av ett "rädda-världen"-komplex, fullständigt älskar kundkontakter och spenderar dina flesta nätter drömmandes om framtidens bilar? Då är det dags för dig att bli en del av vårt Service team som en av branschens bästa Service Advisors.
Här på Tesla arbetar vi stenhårt för att revolutionera hela fordonsindustrin, och för att lyckas med det behöver vi de allra skarpaste. Så, frågan är, föddes du redo?
Skicka oss din ansökan - vi väntar på dig!
Att vara Service Advisor hos Tesla:
Med handen på hjärtat - vi vill vara helt ärliga - här på Tesla jobbar vi hårt. Ingen förändrade någonsin världen genom att göra ett halvhjärtat försök (vi är ganska säkra). Och för att kunna vara bäst i branschen varje dag, så behöver vi också vara branschens bästa team.
Våra Service Advisor är inte bara tekniskt begåvande, de bemästrar förmågan att lösa det omöjliga utan att tumma på service eller kvalitet. Genom dig får våra kunder en sömlös upplevelse på premiumnivå - varje gång. Du och ditt team är utan tvekan en avgörande del i att hålla Tesla allra längst fram i revolutionen.
Du kommer att...
Du möter och hanterar en myriad av de olika frågor våra kunder ställer, och tar dig alltid tid att leda dem igenom processen. Och naturligtvis, du följer upp även efter det att kunden fått återförenas med sin Tesla.
Vi är en data-driven verksamhet, och din förmåga att hålla all information i våra system fläckfri är vägen till framgång.
Du kommer att koordinera med resten av vårt Service team för att garantera att varje bil levereras till våra kunder i toppskick. Du ansvarar också för att koordinera leverans och upphämtning, för att se till att våra kunder är tillbaka på vägen - effektivt och säkert.
Genom våra avancerade diagnosverktyg, samt genom att ställa rätt frågor, är du ett aktivt stöd i de anpassade lösningar vi erbjuder. Kan det göras over-the-air, behöver kunden komma till verkstaden, och ska vi kanske förbereda oss på något extra?
Vem är du?
Vi söker dig med ett brinnande intresse för kundmötet, service så väl som fordon. Du trivs i en föränderlig miljö och frodas i en omväxlande vardag. Att hantera och prioritera mella flera olika ansvarsområden är en rolig utmaning, inte ett nödvändigt ont. Som Service Support är en pragmatisk inställning vägen till framgång.
Vidare har du:
Minst 2 års tidigare erfarenhet från kundnära roller (gärna inom mekanik/teknik/fordon)
Hög kommunikationsförmåga och erfarenhet av samarbete över gränser
Erfarenhet av koordinerande uppgifter och dokumentation
Ett giltigt körkort
Sist men inte minst: du behärskar både svenska och engelska på flytande nivå, tal och skrift.
Vi väntar med spänning på din ansökan, skicka oss ditt CV (skrivet på engelska)!
Publiceringsdatum2019-10-23Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanAdressTM Sweden AB
Mälarvägen 15
14171 Segeltorp
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare TM Sweden AB (org.nr 556931-4098)
Mälarvägen 15 (
visa karta)
141 71 SEGELTORP
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 4870230
Observera att sista ansökningsdag har passerat.