Senior Administrator till AstraZeneca!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Mölndal,
Göteborg,
Partille,
Härryda,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Har du gedigen erfarenhet inom administration? Är du organiserad, serviceminded och proaktiv med förmåga att arbeta i ett högt tempo? Trivs du i en global och utmanande miljö? Då har du hittat rätt! Adecco söker nu en Senior Administrator till AstraZeneca i Mölndal!
Publiceringsdatum2016-12-09Om tjänstenSom Senior Administrator kommer du att få möjligheten att arbeta i en tempofylld miljö där proaktivitet, kreativitet samt flexibilitet värderas högt. I rollen kommer du att vara en professionell knytpunkt för avdelningarna och ge administrativt stöd både internt och externt.
Dina arbetsuppgifter och ansvarsområden kommer bland annat att innefatta:
• Hantera resebokningar och reseräkningar
• Anpassa strategier och processer utifrån dina uppdragsgivares önskemål
• Koordinera och planera möten
• Hantering av fakturor och inköpsorder
• Ordna besöksprogram och möten för besökare
• Hantera funktionell administrativ information
I rollen som Senior Administrator kommer du ingå i en administrativt team som tillsammans samarbetar för att stödja avdelningen RIA iMed. Du kommer att vara involverad i utveckling och underhåll av processer inom gruppen där ni gemensamt ansvarar för att främja best practise och driva utvecklingsprojekt.
Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis fram till 31 december 2017. För rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsättning hos vår kund eller på andra konsultuppdrag via Adecco. Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal. Tjänsten är på heltid, dagtid.
Om dig
Vi söker dig som har en gedigen erfarenhet av arbete som administratör i en internationell miljö. Har du tidigare erfarenhet från AstraZeneca eller annan liknande bransch är det meriterande. Du har förmågan att svara på komplexa förfrågningar på uppdrag av chefer och medarbetare och kan arbeta självständigt med korta deadlines. Du anpassar dig snabbt till företagets behov och har en proaktiv inställning till administrativa ansvarsområden. Du kommer att uppskattas för din förmåga att strategiskt planera och organisera dina uppgifter i en tempofylld miljö. Vi ser även att du kan upprätthålla hög kvalitet och ge professionell service och assistans till dina uppdragsgivare. Vidare trivs du i en nätverkande roll och har förmåga att interagera och samarbeta med andra.
För dig är det naturligt att inneha en ansvarsfull roll och driva utvecklingen av nya processer framåt inom teamet. Du har en förmåga att ta till dig nya system och utvecklar snabbt en expertis inom system anpassade till AstraZeneca. Tidigare erfarenhet inom MS Office, resebokningssystem, ekonomisystem samt webbpubliceringsverktyg kommer att vara värdefullt på din nya arbetsplats.
Viktigt för tjänsten är:
• Minst 5 års erfarenhet av administrativ support till seniora chefer
• Kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• God tidsplanering och organisationsförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Om anställningen
Tjänsten startar omgående och pågår inledningsvis fram till 31 december 2017. För rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsättning hos vår kund eller på andra konsultuppdrag via Adecco. Du kommer att bli anställd av Adecco och arbeta på plats hos AstraZeneca i Mölndal.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev. Ansökningshandlingar på svenska eller engelska.
Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Johanna Lydén på telefon 031-764 35 23.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lydén 031-7643523
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Jobbnummer 3205481
Observera att sista ansökningsdag har passerat.