Sekreterare/receptionist
Nyréns arkitektkontor / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nyréns arkitektkontor i Stockholm Nyréns Arkitektkontor grundades 1948 av Carl Nyrén. Det ursprungliga kontoret hade både arkitekter, inredningsarkitekter och byggnadsingenjörer anställda och arbetade främst med byggnader för såväl privat som offentlig sektor. Sedan 1983 är Nyréns personalägt och har utvecklats från ett 20-tal medarbetare till över 100. Verksamheten har under de senaste årtiondena utökats med landskapsarkitekter, byggnadsantikvarier och planarkitekter. Idag arbetar Nyréns med såväl bostadsplanering som stads- och översiktsplanering och kulturhistoriskt värdefulla byggnader och miljöer.
Vår sekreterare/receptionist går inom kort i pension och vi söker nu en ersättare till vårt kontor
i Stockholm.
Tjänsten innefattar:
• Kontorets växel och reception
• Bokning av resor, flyg, tåg, hotell, taxi och hyrbilar inklusive redovisning
• Beställning av bud, visitkort, blommor, luncher etc inklusive redovisning
• Bokning av sammanträdesrum, kontorets bilar samt p-platser
• Ankomstregistrering av leverantörer i affärssystemet Maconomy inklusive attester
• jourhållning av Utbildningsbudget och Nöjd kund index
• Uppdatering av kontorets kundregister
• Översättningar
Du skall ha minst avslutad gymnasieutbildning och tidigare erfarenhet av arbete med liknande
arbetsuppgifter. God kommunikationsförmåga i tal och skrift på svenska, liksom goda kunskaper i Indesign och Office program är viktiga då du kommer att använda dem dagligen i
ditt arbete. Språkkunskaper: engelska, norska, tyska samt kunskaper inom bokföring är meriterande. Du ska vara ansvarsfull, med ett strukturerat arbetssätt, noggrann samt ha god samarbetsförmåga. Tycker du om att lösa problem och ge service till människor kommer den här tjänsten
att passa dig perfekt. Att du är flexibel och prestigelös är något som uppskattas av dina kollegor på arbetsplatsen. Din positiva inställning och attityd kommer att hjälpa dig i ditt arbete
och bidra till din trivsel på kontoret.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna tillsättning.
Tjänsten är en tillsvidare anställning och vi tillämpar 6 månaders provtjänstgöring. Tillträde 5:e augusti 2013.
Välkommen med din ansökan (personligt brev och CV) så snart som möjligt, dock senast den 13 maj. Intervjuer sker löpande. Vi behandlar endast ansökningar inkomna till epostadress:
carmen.cornelyn@nyrens.se med rubriken"Sekreterare/receptionist". För mer
information om tjänsten, kontakta Carmen Cornelyn 070-459 43 64. Har du frågor om arbetsuppgifterna ring gärna nuvarande tjänstinnehavare, Ulrika Volovski på 08 - 698 43 05
Publiceringsdatum2013-05-03Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-05-06
Ansökan kan skickas till e-postadress:
carmen.cornelyn@nyrens.seFöretagNyréns arkitektkontor
AdressNyréns arkitektkontor
Box 4709
11692 STOCKHOLM
KontorsadressNackagatan 4
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-6984300
Faxnummer: 08-202981
E-postadress:
info@nyrens.se Jobbnummer 1541599
Observera att sista ansökningsdag har passerat.