Second line IT-support.
Adai Consulting AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adai Consulting AB i Stockholm,
Södertälje,
Västerås,
Norrköping,
Gävle eller i
hela Sverige Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff !
NÄR: torsdagen den 28:e oktober kl 13.30-14.15 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult!
Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid.
Vi använder oss av tre ledord i vår verksamhet;
• Förtroende är ett uttryck för att bygga stabilitet och tillit till vår förmåga att leverera rätt kundlösningar
• Flexibilitet uttrycker vårt fokus på att anpassa oss efter kundens behov och förutsättningar
• Kvalitet uttrycker vårt fokus på att se till att kunden alltid blir nöjd med vår leverans
Presentation
Till vår konsultverksamhet söker vi nu dig som vill arbeta med Second line-support.
Publiceringsdatum2010-10-20Dina arbetsuppgifterDin huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i Second line-support. De problem och frågeställningar som ej kan lösas av First line-personalen slussas vidare till Second line och ni arbetar koncentrerat med att lösa de ärenden som är mer tekniska och avancerade. Kundkretsen består av företag och myndigheter vilket innebär att det endast är företagskunder du kommer att supporta.
Utbildning/erfarenhet:
Du har någon form av teknisk utbildning på gymnasie-, KY- eller högskolenivå. Du har minst två års arbetslivserfarenhet från IT-branschen, gärna med liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har telefonvana samt erfarenhet av att hantera kundrelationer. Du har goda kunskaper i Windows operativsystem, Officepaketet, Active Directory samt ett brett tekniskt intresse.
Erfarenhet av ClearCase är meriterande.
Som person bör du motiveras av att hjälpa användare, kunna behålla lugnet i stressade situationer, ha god organisationsförmåga och lätt för att samarbeta. Du tycker att det är intressant med problemlösning och har en pedagogisk förmåga per telefon.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
TillträdeSnarast!
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-10-28
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdai Consulting AB
AdressAdai Consulting AB
11435 STOCKHOLM
KontorsadressStureplan 4c, vån 4
KontaktuppgifterTelefonnummer: 070-3862926
Jobbnummer 758803
Observera att sista ansökningsdag har passerat.