Säljstöd och teknisk support till nordisk avdelning.

Bemanningsstyrkan / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Stockholm, Lidingö, Sollentuna, Täby, Upplands Väsby eller i hela Sverige

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen VeddestaGruppen AB.


Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.
Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.


Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.


Vår uppdragsgivare är en marknadsledande, internationell leverantör av hemelektronik med över 280.000 anställda världen över.
Vi söker nu personal till en avdelning som ska arbeta med säljstöd för vår kund E-handelsprodukter och även hjälpa till med support för B2B-kunder och viss reklamationshantering.


Avdelningen ska arbeta mot de nordiska länderna och därför behöver du som söker kunna kommunicera både i skrift och tal på ytterligare ett nordiskt språk utöver svenska. Dessutom behöver du behärska engelska då detta är koncernspråket.


Som agent på säljstödsavdelningen kommer du att arbeta med frågor om produkter/inköp, merförsäljning samt kundservice mot vår kunds E-handelskunder. Kontakten med kunderna sker både via mail och telefon och du ska verka för att kunderna får en så positiv upplevelse av sitt inköp som möjligt.


Du kommer också att få hjälpa till i B2B-supporten och även med enklare reklamationshantering/kundvård på vår Voice of Customer-avdelning.
B2B-supporten möter kunder i ärenden och frågor som rör tekniska problem kring produkter, reparationer och garantier i den nordiska regionen. Tjänsten innebär mycket återkommande kontakt med olika företag vilket gör att det är viktigt att kunna bygga relationer med kunder. Tjänsten innebär även kontakt med andra avdelningar på företaget för att kunna lösa frågor som kommer in från kunder.


Du ska vara tekniskt intresserad då det handlar om teknikprodukter och du bör ha lätt att lära och förstå den typen av produkter.
Arbetsplatsen ligger i Kista, i fräscha lokaler med nära till kommunikationer och Kista C.


Detta är en heltidstjänst som kommer att bli en tillsvidaretjänst efter avslutat provanställning på sex månader.
Arbetstiden är förlagd till måndag-fredag 8-17 eller 9-18 och i förlängningen även några timmar någon lördag i månaden.
Då detta är en helt ny avdelning så kommer vi tillsammans att komma fram till den bästa arbetstidsförläggningen för att avdelningen ska fungera optimalt.



Mycket god kommunikativ förmåga skriftligen och verbalt i svenska, engelska och ytterligare ett nordiskt språk är ett absolut krav!

* Erfarenhet av att hantera kunder och ge god service.
* Empatiskt och pedagogiskt.
* Teknisk intresserad av IT och Telekom produkter.
* Erfaren användare av Officeprogrammen.
* Stresstålig och förmåga att hantera kunder med en positiv attityd.
* God datorvana och förmågan att arbeta med datorn samtidigt som du talar med kund.
* Callcentervana är en plus!
* Förmåga att förstå och hjälpa kunder via telefon eller mail.
* Minst gymnasial utbildning eller högre.

Tjänsten ska tillsättas omgående och vi håller därför intervjuer löpande, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt.
i din ansökan vill vi att det framgår när du skulle kunna starta arbeta för oss, ett löneanspråk samt information om du har någon längre planerad ledighet de närmaste sex månaderna.

Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB är ett auktoriserat bemanningsföretag, vi är medlemmar i Almega och i Svenskt Näringsliv.


Vi erbjuder dig en trygg anställning med fast månadslön, friskvårdsbidrag, en attraktiv arbetsplats, en engagerad arbetsledare och en närvarande konsultchef.

Varmt välkommen med din ansökan!

/ Therese Barvell Rappel, konsultchef

Varaktighet, arbetstid
Heltid Permanent

Publiceringsdatum
2017-12-20

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-10
Ange följande referens när du ansöker: 304/157
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Bemanningsstyrkan bemanningsstyrkan@noreply.com 0852523397

Företag
Bemanningsstyrkan

Adress
Bemanningsstyrkan
16480
16480 0180

Kontorsadress
Stålgatan 11A

Jobbnummer
3865285

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemanningsstyrkan

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemanningsstyrkan: