Säljassistent till Karlshamn
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Karlshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Bromölla,
Ronneby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Karlshamn,
Sölvesborg,
Olofström,
Bromölla,
Ronneby eller i
hela Sverige Vill du arbeta med säljfrågor? Är du serviceinriktad och brinner för administration? Då ska du söka uppdraget som Sales Coordinator hos vår kund i Karlshamn.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund är ett producerande företag som finns representerat i flera länder runt om i världen. Deras ambition är att producera högklassiga produkter med bästa kvalitet. Rollen som Sales Coordonator är bred och omfattar all förekommande administration som rör företagets försäljning. Du kommer att arbeta med att stödja säljarna i deras dagliga arbete. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att på ett professionellt sätt återkoppla till företagets kunder gällande prisfrågor, lagertillgång och avtal, likaså bistår du säljarna i dessa frågor. Som stöd till säljarna arbetar du även effektivt med att administrera exempelvis offerter, prognoser och avtal i företagets olika system. Du organiserar även säljaktiviteter i samband med kundbesök och att få nöjda och återkommande kunder är hela tiden i fokus. Företaget arbetar i affärssystemet SAP.
Vem trivs här?
Gillar du att ha fullt upp? Har du förmåga att ge bästa service och hitta tillbaka till dina arbetsuppgifter trots att du blir avbruten? Då kommer du att trivas här. Din goda förmåga att knyta kontakter på telefon och mail hjälper dig då du löser problem med finess och trivs med stundtals högt tempo. Du har god erfarenhet av administrativt arbete och du har erfarenhet av arbete på en säljavdelning. Har du arbetat i SAP kommer du snabbt in i arbetet. Att tala och skriva engelska obehindrat är en förutsättning.
Vad erbjuder vi?
Anställning hos Adecco för uppdrag hos kund med tillsättning snarast. Uppdraget är på 6 månader.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden så vänta inte med din ansökan. Ansökan sker genom att du registrerar dig här nedan. Bifoga CV och personligt brev.
Välkommen med din ansökan
Publiceringsdatum2014-12-22Arbetstider och omfattningHeltid Kontorstid. 6 månader.
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-12-29
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktTherese Sjölin, Rekryteringsansvarig
Therese.Sjolin@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Campus Gräsvik 5
37175 KARLSKRONA
KontorsadressCampus Gräsvik 5
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2110970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.