Säljassistent till innovativt företag
Framtiden AB / Kontorsjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Lund,
Lomma,
Staffanstorp,
Burlöv,
Kävlinge eller i
hela Sverige Är du organiserad, kommunikativ och tycker om variation i arbetet? Vi söker nu en säljassistent till vår kund, ett internationellt företag i expansionsfas. Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan!
Publiceringsdatum2016-12-22ArbetsuppgifterSom säljassistent är ditt huvudansvar att självständigt hantera alla uppgifter i samband med försäljning, både internt och externt. Du kommer att ansvara för leveranser och hantera förpackningar och transporter av demoprodukter. I dina arbetsuppgifter ingår även:
• Försäljningsadministration och leveransanteckningar
• Kundregistreringar och fakturering (prissättning, leverans- och betalningsvillkor)
• Besvara offertförfrågningar, skapa fraktdokument och packa demoenheter
• Kommunicera med leverantörer och partners för att säkerställa tillgången till marknadsmaterial
Du kommer att arbeta i Excel och företagets affärssystem Pyramid och Navision. Det är en omväxlande roll som uppmanar till eget ansvarstagande.
Om företagetVår kund är ett innovativt teknikföretag i tillväxtfas. Företaget levererar moderna produkter tillsammans med god kundservice runt om i världen. Som säljassistent kommer du få möjligheten att vara delaktig i en positiv förändring hos företaget och bidra med dina idéer och kunskaper. Mer information om vår kund får du vid en eventuell intervju hos oss.
ProfilSom person tror vi att du är strukturerad och har ett öga för detaljer vilket krävs för att ha ständig koll på dina arbetsuppgifter. Du har en god planeringsförmåga, värdesätter kvalitet och kan hålla många bollar i luften.
Du har ett intresse för ny teknologi och ett driv att lära dig mer. Då du har ständig kontakt med kunder och kollegor är det viktigt att du är en tydlig och god kommunikatör.
Skallkrav:
Svenska och engelska i tal/skrift
Erfarenhet av kundkontakt
Datavana (Officepaketet)
Erfarenhet av arbete i affärssystem
Meriterande:
Erfarenhet av liknande arbete
Erfarenhet av Pyramid/Navision
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
AnställningsvillkorPlacering: Lund
Omfattning: Heltid, Tillsvidare
Start: Januari 2017, eller enligt överenskommelse.
Urval sker löpande, välkommen in med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-01-12
Ange följande referens när du ansöker: 10048
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktIsabell Jakobsson
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Drottninggatan 1D
21211 Malmö
KontorsadressDrottninggatan 1D, Malmö
Jobbnummer 3230476
Observera att sista ansökningsdag har passerat.