Säljassistent till framgångsrikt bolag inom telekom

Komet Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Komet Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Järfälla eller i hela Sverige

Tellint och Easy Telefoni har ett brett utbud av telefonilösningar och servicetjänster som syftar till att effektivisera, förbättra och underlätta för våra kunder.
Tellint AB samt Easy Telefoni (easy pbx AB) har huvudkontor i Stockholm med lokalkontor i Göteborg och Malmö. Easy Telefoni och Tellint är lönsamma bolag med en kraftfull tillväxt och med kunden i Centrum. Bolagen omsätter närmare 30 miljoner kronor och har ambitioner att fortsätta växa genom att ytterligare utveckla sina kundrelationer, erbjudanden och tjänster. Tellints fokusområden är telekommunikation och telefonväxlar med inriktning på ip-baserade lösningar. De har nära samarbete med de stora operatörerna i Sverige, dessutom arbetar de med lokala återförsäljare runt om i landet som marknadsför och säljer sin växeltjänst Easy Telefoni. Till detta adderar Tellint tjänster som service, support, konsulting och finansiering.

För att tillmötesgå en expansiv marknad söker Komet för Tellints räkning omgående en ny säljassistent i Stockholm.

Du kommer att ingå i ett arbetslag som satsar offensivt på framtiden med stort fokus på riktigt god kundservice. I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
• Eftermarknadsförsäljning till våra kunder
• Hantera våra kunders beställningar och supportärenden
• Assistera våra säljare med avtal
• Orderhantering åt säljarna
• Post- och budhantering

Publiceringsdatum
2013-11-11

Kvalifikationer
• Du är en entusiastisk och inspirerande person med fokus på utveckling och relationer. Du har även en stor egen drivkraft och förmåga att fatta beslut individuellt och även i teamet där du kommer att ingå.
• Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet inom telekom.
• Du skall kunna uttrycka dig väl i tal och skrift i det svenska språket.
• Som person är du duktig på att kommunicera och skapa goda relationer både internt och externt. Vidare har du förmåga att ta initiativ och att arbeta både självständigt och i grupp.
• Vi förutsätter att du kan arbeta på ett kundorienterat och serviceinriktat sätt.
• Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder dig:
En flexibel organisation med varierande arbetsuppgifter där kreativitet och teamkänsla är viktiga ingredienser. Uppgifterna är krävande men i gengäld lovar vi dig att du kommer ha roligt på jobbet, få jobba med fantastiska människor och i ett bolag som prioriterar personalen. Professionell och personlig utveckling får du med på köpet.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Komet, men arbeta ute hos en av våra kunder

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka inte att skicka oss din ansökan snarast! Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Information om tjänsten
Lön: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-12-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
KC-CG, Konsultchef 020-252600

Företag
Komet Sverige AB

Adress
Komet Sverige AB
Box 70368
10724 Stockholm

Jobbnummer
1699173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Komet Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Komet Sverige AB: