Säljassistent
Adria Caravan AB / Inköpar- och marknadsjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adria Caravan AB i Jönköping Nu söker Adria en driven säljassistent / Admin Husvagn
Är du Noggrann, strukturerad och stresstålig?
Har du god vana av orderhantering och känner att du vill utvecklas?
Då kan du vara vår nästa medarbetare och kollega på Adria
Ansvarsområden:
• Beställning av Husvagnar till fabrik.
• Att sätta rätt pris och uppdatera priser kontinuerligt
• Beställning av transporter från fabrik till Återförsäljare
• Uppdatera leveranstider i Verendus och informera ÅF om detta.
• Fylla i uppgifter i Voyager för Husvagnar
• Ansvara för rätt specifikationer på respektive husvagnsserier i våra system
Publiceringsdatum2018-11-07Dina arbetsuppgifter• Ordermottagning Husvagnar från ÅF och regionchefer
• Registrering av orders och skicka orderbekräftelser.
• Beställning av Husvagnar till Fabrik.
• Meddela säljarna när det är dags att beställa
• Ändra och uppdatera vid ändringar på befintliga orders
• Göra Tullpapper och Exportdokument
• Hemtagning av Husvagnar för Norge och Sverige
• Boka och göra bokningsunderlag för Båtfrakt för Norge och Sverige
• Fakturering
• Kontrollera och attestera leverantörsfakturor.
• Medverka på Lilleströmmässan i Norge 1 gång / år
Övrig information• Uppdatera sig själv om Adria 's nya produkter.
• Delaktig i arbete i samband med mässor.
• Kontinuerligt samarbete med samtliga Adria 's avdelningar: Försäljning, Eftermarknad, Teknik, Reklam, Ekonomi.
Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag till
Christer.ahlgren@adria.se Sista ansökningdag är den 16 november 2018.
För frågor är du välkommen att kontakta:
Kontorschef Christer Ahlgren på tele 036 - 393766 eller mail:
Christer.ahlgren@adria.sePersonalansvarig Lena Lundholm på tele: 036 - 393716 eller mail:
Lena.lundholm@kabe.se • Personliga egenskaper: Noggrann, stresstålig, kommunikativ, strukturerad, administrativ förmåga.
• Goda kunskaper i Officepaketet (Excel, Word och Outlook)
• Noggrann
• Intresserad
• Social kompetens: Att professionellt och på ett trevligt sätt bemöta Adria 's kunder
• Behärskar svenska i tal och skrift
• Behärskar engelska i tal och skrift
Vårt företag ligger i Tenhult, ca 1 mil utanför Jönköping.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-11-16
Ange följande referens när du ansöker: Säljassistent
FöretagADRIA CARAVAN AB
AdressADRIA CARAVAN AB
BOX 15
56027 TENHULT
KontorsadressVERKSTADSVÄGEN
Jobbnummer 4445500
Observera att sista ansökningsdag har passerat.