Säljare till Telias kundservice
Telia / Butikssäljarjobb / Solna
2017-03-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare till Telias kundservice" (publicerad 2018-01-12) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telia i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Sollentuna,
Huddinge eller i
hela Sverige Just nu söker vi ytterligare talanger inom försäljning och kundbemötande till vår kundservice.
VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFF!
När: Tisdag den 4 april kl.10.00 - 12.00 (=drop in för sökande)
Plats: Arbetsförmedlingen Stockholm City, Tunnelgatan 3, Stockholm,
T-bana: Hötorget.
Your next challenge?
Vad roligt att just du är intresserad av att söka till oss! Monica heter jag och tillsammans med mina kollegor söker vi nu fler säljare till vår kundservice. Vi som jobbar på kundservice är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia! Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller se över sina fakturor. För att du ska lyckas hos oss får du en säljutbildning som innehåller vår säljstrategi baserad på beteendevetenskap. Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som säljare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!
Your next manager and team:
Vårt kontor som är helt nybyggt (inflyttning juni 2016) är beläget i Arenastaden i Solna, intill Friends Arena och direkt ovanför Mall of Scandinavia. I huset jobbar ca 4000 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många. Du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor. Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra. Vi som säljledare här i Solna är kända för att få våra säljare att utvecklas i sin roll, det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är, och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Jag och mina kollegor har ett nära samarbete, vi vet att vi på så sätt kan göra skillnad i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!
What about you?
Eftersom du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl försäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån behovsanpassad försäljning och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.
How?
Telias värderingar Dare, Care och Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du: Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing
Why?
We re changing the industry, we re digitalizing society, we re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms. That s the next chapter in our story, what s yours?
Låter det här som du? Då ska du få träffa oss på TELIA
hos Af City, Tunnelgatan 3, den 4 April, kl 10.00 - 12.00.
Vänligen medtag CV och personligt brev, tack.
VÄLKOMMEN !
Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger.
Du kommer att börja din anställning med en utbildning med beräknad start i april. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Publiceringsdatum2017-03-28Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-04-04
KontaktFöretagTELIA
AdressTELIA
16979 SOLNA
KontorsadressArena staden
Jobbnummer 3401003
Observera att sista ansökningsdag har passerat.