Säljare med IT samt redovisningsintresse

serveOffice ab / Säljarjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Nacka, Karlskoga, Ludvika, Hallstahammar, Västerås eller i hela Sverige

serveOffice erbjuder konsulttjänster inom bemanning, rekrytering, redovisning samt löner/HR. Företaget etablerades 1991 och vi är idag 50 anställda. Vi är auktoriserade via Bemanningsföretagen och medlemmar i SRF. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se

Bquik Redovisning AB är en webbaserad redovisningsbyrå som erbjuder effektiv ekonomihantering till små och medelstora företag. Vi levererar sedan många år tillbaka traditionella ekonomitjänster så som löpande redovisning, moms och skatter, bokslut, årsredovisningar, deklarationer samt rådgivning och analys. I samband med lansering av nytt koncept görs hanteringen elektronisk vilket genererar betydande effektivitetsvinster. Bquik Redovisning har 7 anställda och 2012 kommer den totala försäljningen att uppgå till ca 5 milj. I samband med lansering av ny systemlösning förväntar bolaget gå in i en stark utvecklings- och tillväxtfas.

I samband med lansering av ny IT lösning söker vi efter en säljare som vill vara med och etablera ett nytt koncept inom redovisning och ekonomitjänster. Är du en driven tävlingsmänniska med ett brinnande intresse för försäljning? Anta utmaningen att växa med oss! Placering i Nacka där vi har vårt kontor.

Ditt uppdrag
Du kommer att sälja redovisningstjänster som innebär uteslutande elektronisk hantering av dokument. Hanteringen innebär effektivitetsvinster vilket öppnar för möjligheter att erbjuda kunderna mervärden till samma kostnad. De mervärden vi planerar att tillhandahålla är utökad rådgivning samt analys.

I rollen som säljare kommer du att arbeta med nykundsbearbetning där målgruppen är små och medelstora företag med upp till 15 - 20 anställda. Arbetet innebär att ta ansvar från A till Ö genom hela affärsprocessen. Mötesbokning, kundbesök, behovsanalys, offert, förhandling och avslut.

Du kommer att sälja på trygghet och funktion och de mervärden vi kommer att kunna erbjuda till samma kostnad. Vi använder CRM-systemet SuperOffice.

Vi erbjuder dig
• Ersättningen består av en hög grundlön och provisionsupplägg. Goda försäljningsresultat medför goda möjligheter till hög kompensation.
• Du får vara med och bygga upp verksamheten och det finns möjlighet att påverka.
• Goda utvecklingsmöjligheter för rätt person.
• God sammanhållning med trevliga kollegor.
• Ett spännande arbete i en organisation som genomsyras av framåtanda och utveckling.

Publiceringsdatum
2012-08-21

Kvalifikationer
I rekryteringsprocessen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att passa i rollen krävs att du är en tävlingsinriktad person som älskar försäljning och brinner för att prestera. Vi ser gärna att du har grundläggande kompetens inom redovisning/ekonomi samt goda kunskaper inom IT generellt.

Ansökan och kontakt
I denna rekrytering samarbetar vi med serveOffice. Skicka ditt CV snarast eftersom urval sker fortlöpande. Frågor angående tjänsten besvaras av Mia Sahlén på 08-594 697 09 eller mia.sahlen@serveoffice.se eller Lars Carlswärd på 08-594 697 03 eller lars.carlsward@serveoffice.se

Välkommen!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lars Carlswärd, 08-594 697 03

Företag
ServeOffice AB

Adress
ServeOffice AB
Box 617
19126 Sollentuna

Jobbnummer
1318964

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: