Säljare/affärsutvecklare logistik
Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB / Säljarjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Täby,
Upplands-Bro,
Vallentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB i Upplands Väsby,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Vallentuna,
Järfälla eller i
hela Sverige Om cargo-partner
Om Cargo-PartnerCargo-Partner är en privatägd fullsortimentsleverantör av logistik som erbjuder en omfattande portfölj av flyg-, sjö-, tåg- och landtransport samt lagertjänster, med särskild expertis inom informationsteknik och optimering av leveranskedjan.
Våra team finns där för dig på över 140* kontor i 40* länder över hela världen för att skapa snabba och effektiva lösningar anpassade efter dina behov.
Cargo-Partner söker sin nästa kollega som vill vara med och ta företaget till nästa nivå! I denna rekrytering samarbetar vi med Rekryteringsstyrkan AB Om rollen som säljare hos Cargo-Partner
Vill du vara en del av Cargo-Partner 's fortsatta tillväxtresa? Har du tidigare erfarenhet av försäljning av flyg, sjö, bil och/eller tåg? Tveka inte att söka denna tjänst!För att bli framgångsrik i rollen som säljare hos Cargo-Partner ser vi att du är en resultatinriktad, prestigelös lagspelare med en stark egen drivkraft att lyckas och skapa goda resultat. Du är flexibel men samtidigt strukturerad och har en affärsmässig och kundorienterad inställning med fokus på att skapa långsiktiga relationer. Vidare är du nyfiken i ditt förhållningssätt och kan påvisa goda säljresultat från tidigare anställningar. Du trivs bra i att själv styra din arbetsdag och med framgångsrika resultat bygga för ditt nästa steg inom sälj i företaget.I portföljen ingår våra produkter inom bil-, tåg- flyg- och sjöfrakt samt traditionella speditionstjänster.
I rollen som säljare/kundansvarig hos Cargo-Partner är ditt ansvar;
• ny- och merförsäljning mot uppsatta budgetmål
• förvalta och utveckla befintlig kundportfölj
• självständigt driva din säljprocess, från första kundkontakt till färdig affär
• att bygga långsiktiga relationer och strategiska samarbeten
• lösa samt erbjuda kundunika upplägg
• delta i företagets säljaktiviteter
Erfarenheter och kompetenser
• Minimum 5 års erfarenhet av försäljning
• Förhandlingsvana
• Grundläggande kunskaper i Officepaketet
• Strukturerad och kommunikativ
• Erfarenhet av sjöfrakt är meriterande
• Svenska och engelska flytande i tal och skrift
• B-körkort ett krav
AnsökanKänner du igen dig i beskrivningen ovan så tveka inte att söka! Placering av tjänsten är på vårt kontor i Stockholm eller Göteborg. I tjänsten som säljare rapporterar du direkt till försäljningschef SverigeI denna rekrytering samarbetar vi med Rekryteringsstyrkan så har du frågor om tjänsten går det bra att kontakta Peggy Cussil via mail,
peggy@rekryteringsstyrkan.se eller via telefon 070 796 2061.Urvalsprocess och intervjuer sker löpande sista ansökningsdag 2022-03-31
Ansökan gör du här nedan
Varaktighet, arbetstid
Vardag Provanställning sex månader, därefter fast anställning
Publiceringsdatum2022-02-18ErsättningMånadslön
Tjänstebil
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBemanningsstyrkan i Rosersberg AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB (org.nr 556780-5212)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 6358748
Observera att sista ansökningsdag har passerat.