Säljande platschef

Arena Personal AB / Säljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Jönköping, Mullsjö, Vaggeryd, Nässjö, Falköping eller i hela Sverige

Arena Personal AB

Publiceringsdatum
2013-01-30

Om företaget
Arena Personal expanderar och söker nu en säljande platschef som delar våra värderingar om att vara personliga, engagerade och professionella. Vi erbjuder ett stimulerande arbete på ett företag i medvind. Du kommer att arbeta självständigt med att bygga upp kontoret i Jönköping men har ett helt team av engagerade och kreativa medarbetare inom räckhåll.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha helhetsansvar för kontoret i Jönköping. Inledningsvis kommer det att vara stort fokus på försäljning av våra rekryteringslösningar. Du genomför säljmöten, utför behovsanalyser, offererar samt förhandlar allt från mindre affärer till ramavtal med stora bolag. Målet är att du ska bygga en kundbas där du skapar långsiktiga affärsrelationer och kan arbeta konsultativt även på sikt. Som platschef kommer du förutom försäljningsansvaret även att ta fram budget och mål för kontoret, ansvara för kvalitetssäkring av verksamheten samt sköta rapportering till regionchef. På sikt kommer även personalansvar att ingå i tjänsten. Rollen ställer höga krav på aktivitetsnivå och meningen är att du genom målmedvetenhet ska vara med och driva Arena Personal framåt.

Profil
Vi söker dig som har 3-5 års erfarenhet från bemannings- och rekryteringsbranschen samt väl dokumenterade säljresultat från tidigare arbeten. För att lyckas i rollen hos oss krävs att du är duktig på att skapa relationer och du har mest troligt ett utbrett nätverk inom näringslivet i Jönköpingsregionen redan idag. Som person behöver du ha näsa för affärer, ett genuint engagemang och ett starkt driv. Vidare är du resultatorienterad och trivs med ett arbete där den ena dagen inte är den andra lik. Eftersom tjänsten på sikt kommer att innefatta personalansvar så ser vi gärna att du har någon form av ledarerfarenhet från yrkes- eller föreningsliv. Goda IT-kunskaper, administrativ förmåga samt B-körkort är ett krav.

Stämmer denna beskrivning in på dig är du välkommen med din ansökan snarast. Intervjuer kommer att ske löpande och vår ambition är att tillsätta tjänsten inom kort. Söker gör du via vår hemsida www.arenapersonal.com Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Håkon Hansen, Regionchef Syd, på 040-627 95 95.

Om företaget
Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning. Vi är verksamma över hela landet och har rätt storlek för att leverera de mest komplexa volymuppdragen och är tillräckligt nära marknaden för att hitta unika kompetenser. Vi är din personliga bemanningspartner. Som en del av Aktriva-koncernen, där även Arbetslivsresurs ingår, är vi en komplett HR-partner som erbjuder organisationsutveckling, omställning, rehabilitering, rekrytering och bemanning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-03-01
Ange följande referens när du ansöker: 798
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Håkon Hansen 040-6279595

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Box 30117
10425 Stockholm

Jobbnummer
1452971

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: