Sälj-och VD-assistent till East Capital
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige East Capital är en av världens främsta kapitalförvaltare med fokus på de snabbväxande marknaderna i Östeuropa. Genom att fokusera helt på den delen av världen kan vi lägga alla våra resurser på att bli bäst på det vi tycker är den mest intressanta regionen att investera i. Vi har sedan företaget startade 1997 framgångsrikt förvaltat våra kunders kapital, och våra fonder ligger i den absoluta avkastningstoppen. Vi är väl medvetna om att vår framgång främst beror på våra medarbetares kompetens och att företagets prestationer är avgörande för våra kunders fortsatta förtroende. Vårt huvudkontor ligger i centrala Stockholm med internationella kontor i Paris, Tallinn, Oslo, Moskva och Hongkong.
ARBETSBESKRIVNING:
Som Säljassistent kommer du att arbeta i ett ungt och internationellt team och fungera som stöd till våra säljare i det dagliga samarbetet med partners och institutionella investerare. Dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på gruppens aktiviteter.
På daglig basis kommer du att ansvara för att inkommande förfrågningar och önskemål förmedlas till rätt person eller besvaras av dig själv i den mån det är möjligt. Du kommer att hjälpa till med att koordinera kundaktiviteter och förbereda interna möten på vilka du ibland blir ombedd att föra anteckningar. Andra uppgifter kan vara att sköta utskick till partners, skriva brev och att hålla ordning på avdelningens dokumentation.
Som VD-assistent kommer du att vara VD:s kontaktperson gentemot externa och interna personer. Du kommer att ta emot inkommande förfrågningar och fakturor när VD inte är på plats.
Publiceringsdatum2007-10-18KvalifikationerVi letar efter en person med följande kvalifikationer:
• Relevant utbildning: Gymnasiekompetens
• Professionell erfarenhet: Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och av finansbranschen är en fördel
• Språkkunskap: Flytande i svenska och engelska
• Datorkunskap: Erfaren användare av MS Office
• Kunskap om finansiering: En fördel, men inte ett måste
• Personliga egenskaper: Positiv, driftig, strukturerad och serviceminded
Vi kommer att göra urvalet till tjänsten löpande och tillträda tjänsten så snart som möjligt. Vi vill dock ha din ansökan senast den 26 oktober.
Sök tjänsten via
www.inhouse.se under "lediga tjänster".
Anställningstyp/arbetstiderHeltid/Tillsvidare
ErsättningMånadslön
FöretagInhouse AB
11438 STOCKHOLM
Telefonnummer: 08-52223310
Faxnummer: 08-52223306
E-postadress:
info@inhouse.seMer information på
http://www.inhouse.se Jobbnummer 29577
Observera att sista ansökningsdag har passerat.