Retail Specialist för Comviq, Stockholm
Sale Nordic Staffing Services / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sale Nordic Staffing Services i Stockholm,
Täby,
Upplands Väsby,
Örebro,
Göteborg eller i
hela Sverige Sale Nordic Staffing Services
Publiceringsdatum2010-12-06FöretagetTele2 är en av Europas ledande telekomoperatörer och tillhandahåller alltid det bästa erbjudandet. Vi har 29 miljoner kunder i 11 länder. Tele2 erbjuder produkter och tjänster inom fast och mobil telefoni, bredband, datanät, kabel-TV och innehållstjänster.
Ända sedan Jan Stenbeck grundade Tele2 1993, har bolaget varit en tuff utmanare till de gamla statliga monopolen och andra etablerade spelare. Tele2 är noterat på NASDAQ OMX sedan 1996. Under 2009 omsatte bolaget 39,5 miljarder kronor och presenterade ett rörelseresultat (EBITDA) på 9,4 miljarder kronor.
ArbetsuppgifterVi söker en Retail Specialist som ska ansvara för butiksbearbetningen mot kiosker/spelombud i Stockholmsområdet. Du ska fungera som Comviqs länk mot dessa återförsäljare. Du bygger relationer av toppklass och arbetar hela tiden aktivt för att stärka Comviq som varumärke ute i butik (hos åf). I rollen som RS utbildar du butikschefer och butikspersonal, jobbar med produktexponering och ser till att Comviqs kampanjer är i fokus ute i butikerna. Att du förstår och lever efter Tele2:s värderingar - öppenhet, kostnadsmedvetenhet och flexibilitet, är en självklarhet. Du skall kunna hantera ett högt tempo och trivas i en marknad i ständig förändring. Det ställs höga krav på leveransen och du skall ha ett brinnande intresse att göra affärer genom gott affärsmannaskap och sunt förnuft. Du skall vara tydlig, ha vinnarskalle samt visa upp en ödmjuk attityd och trivas i ett klimat med starkt fokus på försäljning och resultat.
• Agera som en ambassadör för Comviq ute på fältet
• Säkerställa att Comviq produkter och material alltid har bästa visibilitet
• Utbilda personal och säkerställ kampanjer i butik
• Introducera nya tjänster för butikspersonalen och leverera sätta upp POS material till butik
• Delta på events och övriga aktiviteter
• Sammanställa och rapportera alla problem samt ge feedback på det som kan förbättras till ansvarig på Comviq.
• Hålla sig uppdaterad på konkurrenters utbud, priser, och kampanjer
BakgrundVi söker dig som har:
• minst gymnasieutbildning
• erfarenhet av handel och Telekom tjänster är en fördel
• B-körkort är ett krav
Dina personliga egenskaper• socialt begåvad, utåtriktad och driven
• du har lätt att få kontakt och bygga förtroende med nya människor och tycker om att tala inför grupper
• effektivt och strukturerat arbetssätt
• uppskattar högt tempo och förändring
Övrig informationDenna tjänst är en tillsvidareanställning och du som får denna tjänst kommer att bli anställd av Sale Nordic och arbeta för vår kund Comviq.
Tjänsten tillsätts omgående, så ansök snarast via vårt webbformulär. Vid frågor är du välkommen att kontakta Johan Rudehill på
johan.rudehill@salenordic.comSale Nordic Staffing Services
Sale Nordic startade 1997 och har sedan dess hjälpt många av världens starkaste varumärken att bemanna säljande organisationer på ett kreativt sätt och genom det förädla sin försäljning i samtliga led och på ett bättre och mer lönsamt sätt nå ut med sina budskap. Vi opererar över hela Norden med lokala kontor i Stockholm, Köpenhamn, Oslo och Helsingfors. Sale Nordic Staffing Services är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag där vi är specialister på positioner inom sälj, marknad och handel. Vi erbjuder våra kunder Rekrytering, Chefsrekrytering och Bemanning. Läs mer på
www.salenordic.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2010-12-26
Ange följande referens när du ansöker: 269
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagSale Nordic Staffing Services
AdressSale Nordic Staffing Services
Gårdsfogdevägen 4
16866 Stockholm
Jobbnummer 794645
Observera att sista ansökningsdag har passerat.