Resesäljare med fokus på utlandsadministration

Bergkvarabuss AB / Administratörsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bergkvarabuss AB i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Torsås, Oskarshamn eller i hela Sverige

Som resesäljare på Bergkvarabuss utgör du en del av vårt Kundteam. Vi lägger stort fokus vid teamwork och jobbar nära varandra i ett starkt sammansvetsat team. Affärsmässighet, flexibilitet och hög service är våra ledord. Du jobbar från vårt huvudkontor i Kalmar i nybyggda lokaler och kommer att ha en varierande och händelserik vardag. Som Resesäljare är din främsta uppgift att förmedla och sälja bussresor för Bergkvarabuss beställningstrafik. I arbetsuppgifterna ingår bland annat offert- och orderhantering samt kundtjänst via telefon och mail. Du administrerar kundärenden och förmedlar ständigt hög service till våra kunder. I uppgifterna förekommer även researrangemang och merförsäljning i form av tilläggstjänster såsom catering. Du kommer även att utföra trafik- och resedokumentation samt allmänna kontorsgöromål.


I tjänsten ingår även att ansvara för administrationen för utlandstrafiken utanför Norden. Detta innebär i det dagliga arbetet att du säkerställer all dokumentation och tillstånd från resans start till slut. Du identifierar och planerar på daglig basis utlandskörningar och har ett övergripande ansvar för att tillse att alla bokningar är fullständiga innan avresa. Efter genomförd resa färdigställer och slutför du dokumentationen.

Personliga egenskaper
Vi söker dig som är affärsmässig, idérik och utåtriktad. Du bör trivas med att jobba både i grupp såväl som självständigt. Du är också flexibel och anpassningsbar, med förmågan att kunna se helheten även från det mindre perspektivet. Om du dessutom har en utpräglad planeringsförmåga och god servicekänsla så kan vi erbjuda dig ett stimulerande och omväxlande jobb hos oss på Bergkvarabuss.

För att lyckas i rollen med utlandsdokumentationen krävs att du har ett strukturerat och systematiskt arbetssätt då du blir en viktig spelare i all utlandstrafik gällande beställningstrafiken.


Kvalifikationer
Du har en adekvat utbildning på gymnasienivå, har du högskoleutbildning är det en merit. Datorvana med fokus på Windows och Microsoft Office är en förutsättning. Likaså vissa språkkunskaper i engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet av försäljning eller kundtjänstarbete.

Genom att arbeta hos oss bidrar du till ett hållbart samhälle och ger kunden en fantastisk reseupplevelse.

Urval samt intervjuer sker löpande så tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Varaktighet, arbetstid
Dagtid Provanställning tillämpas

Publiceringsdatum
2019-01-18

Ersättning
Månadslön
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Teresita Wigren teresita.wigren@bergkvarabuss.se

Företag
Bergkvarabuss AB

Adress
Bergkvarabuss AB
Ölandsleden 5
39128 Kalmar

Kontorsadress
Ölandsleden 5

Jobbnummer
4563059

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bergkvarabuss AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bergkvarabuss AB: