Resehandläggare sökes till Boden

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Boden
2012-12-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Resehandläggare sökes till Boden" (publicerad 2013-04-08) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Boden, Luleå, Älvsbyn, Piteå, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Boden, Luleå, Piteå, Arvidsjaur, Skellefteå eller i hela Sverige

Är Du en Resehandläggare som gillar ordning och reda? Bemannia söker nu Resehandläggare för ett heltidsuppdrag i Boden, som kommer starta i början på januari och pågå till och med sista februari.

Som konsult på Bemannia hjälper att vi Dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där Du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Här har Du möjlighet att visa dina framfötter och växa i din yrkesroll. En kreativ arbetsplats för Dig med stora möjligheter!

Vår kund är en myndiget som arbetar inom den offentliga sektorn och finns placerad på många orter runt om i Sverige som också verkar internationellt.

Publiceringsdatum
2012-12-10

Arbetsuppgifter
Du kommer att fungera som ett stöd för verksamheten där Du sköter bokningar av hotell, flyg och samtliga marktransporter gällande in- och utrikes tjänsteresor. Dina arbetsuppgifter är att planera och boka resor, skapa resedokumentet, sköta biljettering och samverka med såväl interna som externa samarbetspartners.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning inom handläggning eller motsvarande utbildning
• Ca 2 års arbetslivserfarenhet inom resehandläggning eller andra arbeten som ses som meriterande.
• Goda IT-kunskaper.
• Erfarenhet av att hantera resebokningssystem, såsom Amadeus
• Kunna uttrycka dig väl, både i tal och skrift, på svenska och engelska.

Dina personliga egenskaper:
Som person är Du ansvarstagande och driven. Du är också noggrann, flexibel och självgående i ditt arbete. Du bör vara initiativrik och engagerad som person som tycker om struktur, ordning och reda med ett professionellt agerande. Samtidigt är det viktigt att Du är lyhörd och har god samarbetsförmåga.

Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Så här söker du

Om Du finner tjänsten intressant rekommenderar vi Dig att registrera Din ansökan på vår hemsida (www.bemannia.se/cvregistrering), detta så att du ligger med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Det går även att skicka in Din ansökan innehållandes CV och ett personligt brev till jobb@bemannia.se , märk Din ansökan med referens: "Resehandläggare Boden"

Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande

Välkommen med Din ansökan!

Bemannia AB är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Sedan tidigare har Bemannia ramavtal med 33 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter runtom i Sverige. Bemannia är medlem i Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag samt har kollektivavtal med Unionen och Akademikerna. Bemannia är kvalitetscertifierat enligt Kvalitetsledningssystem ISO 9001:2008, Miljöledningssystem 14001:2004 samt Arbetsmiljöcertifierat enligt OHSAS 18001:2007. Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 30 år.

Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-01-01
Ange följande referens när du ansöker: 100 Resehandläggare Boden
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@bemannia.se
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Jobbnummer
1413536

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: