Relationsbyggande kundsupport

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Linköping
2023-05-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Relationsbyggande kundsupport" (publicerad 2023-08-25) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-05-25

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SE Equipment.

Om företaget
SE Equipment är ett svenskt företag som grundades 2001, med ambitionen att bli en komplett leverantör av redskap inom gaffeltruck, entreprenad, lantbruk och materialhantering. Genom stora inköpsvolymer och med affärsidén att tillgodose marknadens behov av tillbehör och redskap, har de byggt upp ett av Europas största lager i sitt slag. Den långa branscherfarenheten och det breda sortimentet gör att företaget kan erbjuda en skräddarsydd lösning för både återförsäljare och tillverkare. Utöver deras SE sortiment har de även ett premiumsortiment som heter FS. Det sortimentet erbjuder produkter anpassade för tuffare arbeten och större maskiner. Produkterna är tillverkade av kvalitetsstål för att klara av de flesta arbeten. Företaget värdesätter relationsbyggande och utveckling vilket har gjort att de idag inte enbart växt sig stora i Sverige utan även i Europa.

Nu söker SE Equipment ett nytt tillskott till deras support, tjänsten är baserad i Linköping på deras kontor i Hackefors!

Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport kommer du vara den första kontakten för dina kunder och assistera dem i frågor kopplat till produkter, priser, orderändringar och reklamationer samt leveranser. Du svarar på ärenden via telefon, mail och företagets ärendesystem där du också kan registrera och hantera orderförfrågningar. Vidare ansvarar du även för uppsyn av lagerstatus samt hantering och utskick av offerter till kund. Rollen innebär även att du stöttar företagets säljare och tar emot deras ärenden vid förhinder, detta leder i sin tur till mycket kundkontakt direkt mot kund och ger möjlighet till att bygga långvariga kundrelationer.

Vid start erbjuds du en gedigen utbildning tillsammans med ditt team där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll. Du har en kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och ta nästa steg i din utveckling.

• Ärendehantering via telefon, mail och ärendesystem
• Hantera offerter, ordrar, reklamationer och leveranser med mera
• Stötta säljare och bygga kundrelationer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande

För att trivas i rollen som kundsupport på SE Equpiment bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du trivs med varierande arbetsuppgifter som kan ändras från dag till dag och är flexibel i ditt arbetssätt där du kan anpassa dig utefter situation. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo och att samarbeta med dina kollegor.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Gehrke
sara.gehrke@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7815845

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: