"Rekryteringsträff" Inköpsassistent sökes
Professional Consulting Sweden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professional Consulting Sweden AB i Stockholm,
Norrtälje eller i
hela Sverige Välkommen till rekryteringsträff, arbetsförmedlingen Rinkeby-Kista.
Plats: Kista Galleria, trappa 3. T-bana: Kista
Tid: Fredagen 8 februari, kl. 10.15 (KOM I TID)
Glöm inte att ta med ditt CV och förbered dig för en kortare intervju.
Publiceringsdatum2013-02-04Beskrivning av verksamhetenTjänsten är på heltid och kommer att pågå under minst sex månader på grund av tillfällig arbetsanhopning inom ett projekt. För rätt person finns goda chanser till ytterligare möjligheter hos uppdragsgivaren. Du kommer att arbeta som konsult via Professional Consulting, men din arbetsplats finner du i kundens lokaler Uppsala. Tjänsten startar omgående eller så snart vi hittat rätt person.
Dina arbetsuppgifterSom inköpsassistent kommer du att arbeta i ett projekt angående kvalitet och avtal av internationella leverantörer inom biotech. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat:
• Uppföljning av underskrifter av avtal
• Uppföljning av undersökningar
• Skicka ut avtal och undersökningar
• Kontakter med leverantörer per telefon och mail
• Uppföljning av leverantörer tillsammans med ansvarig Sourcing leader
på avdelningen. Exempelvis, komminicera eventuella
ändringar/avvikelser/förslag med Sourcing leader
• Sammanställa information
• Uppdatera trackers (Excelfiler)
Utbildning och erfarenhetVi söker dig som har utbildning inom inköp eller kvalitet. Gymnasium kan ersättas av relevant erfarenhet. Vidare tror vi att du är flytande i Svenska och Engelska eftersom arbete båda språken förekommer. Tyska och ytterligare språk är också välkomna. Det är mycket meriterande om du har vana av att arbeta med olika IT-system. MS Office är ett krav, erfaranhet av Oracle är önskvärt. Ett krav för tjänsten är erfarenhet av kvalitet- eller inköpsarbete. Du bör även ha erfarenhet av dokumenthantering och administrativt arbete. Som person tror vi att du har en förmåga att arbeta proaktivt och god förmåga att ta egna initiativkunna. Du kan strukturera din dag och ta ansvar för ditt arbete. Du är orädd för att ta upp telefonen och kontakta leverantörer från i länder på olika språk. Har du ett intresse för avtal och ej ser juridiska texter som som någon svårighet är det ett plus.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Heltid, pågår under minst 6 månader.
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-02-08
Välkommen att delta på rekryteringsträff, arbetsförmedlingen Rinkeby-Kista fredagen 8 februari.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagProfessional Consulting Sweden AB
AdressProfessional Consulting Sweden AB
10248 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 00
Jobbnummer 1456623
Observera att sista ansökningsdag har passerat.