Rekryteringskonsult med eget kundansvar

BTR Accounting and Payroll services AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos BTR Accounting and Payroll services AB i Stockholm

BTR är en fullservicebyrå inom HR, lön, redovisning och administration. Vi jobbar med outsourcing såväl som med bemanning och rekrytering. Hos oss får du en unik kombination av modern teknik och gedigen erfarenhet.

Vi söker nu till vår bemannings & rekryteringsverksamhet en rekryteringskonsult med försäljnings- och kundansvar.

Vad innebär tjänsten?
BTR har sedan hösten 2011 även erbjudit sina kunder bemanning och rekrytering.
I denna roll som vi nu söker kommer man att jobba med rekryterings- och bemanningsuppdrag inom lön, ekonomi och HR. Då vi fortfarande är i en uppstartsfas gällande detta affärsområde, så kommer en stor del av arbetet även innefatta nykundsförsäljning.
Som rekryteringskonsult hos oss jobbar du från ax till limpa. Du drar in dina egna affärer samt genomför och avslutar processen.
För rätt person finns det möjlighet att ta rollen som affärsområdeschef framöver.

Vem är du?
Du jobbar förmodligen idag på ett bemannings- och/eller rekryteringsföretag och är redo att ta klivet in i en mer självständig och utmanande roll. Alternativt jobbar du med försäljning och har ett brinnande intresse för HR.
Har du erfarenhet från att ha jobbat i en liknande roll som rekryteringskonsult är det meriterande.

Som person är du utåtriktad och social och gillar att skapa nya kontakter såväl som att bibehålla befintliga. Du är duktig på att nätverka och duktig på att använda olika kanaler för att nå ut.
Vidare har du en förståelse för ekonomi och lön på så sätt att du kan förstå våra kunders behov. Du behärskar även svenska och engelska i både tal och skrift.

Vad erbjuder vi?
BTRs glada medarbetare sitter i mycket trevliga och charmiga lokaler på Östermalm.
Du får möjligheten att jobba med internationella kunder såväl som svenska.
Vi månar om vår personal och uppmuntrar till balans mellan arbete och fritid med bl a friskvårdsbidrag. Vi träffas även gärna under trevlig former efter arbetstid.

Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
Vi kommer att träffa kandidater löpande under ansökningsperioden.

Publiceringsdatum
2012-02-08

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan skickas till e-postadress: katarina.brygiewicz@btrbc.com

Kontakt
Katarina Brygiewicz, Verksamhetschef, 08-50566200 (Växel), katarina.brygiewicz@btrbc.com

Företag
BTR ACCOUNTING AND PAYROLL SERVICES AB

Adress
BTR ACCOUNTING AND PAYROLL SERVICES AB
GREV TUREGATAN 21
11438 STOCKHOLM

Kontorsadress
GREV TUREGATAN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-50566200

Jobbnummer
1151752

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från BTR Accounting and Payroll services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos BTR Accounting and Payroll services AB: