Rekryteringsassistent, Student
Randstad AB / Administratörsjobb / Södertälje
2022-11-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Rekryteringsassistent, Student" (publicerad 2023-05-23) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-11-03Dina arbetsuppgifterI rollen som Account assistant har du en viktig funktion som administrativt ansvarig i ett av våra Account team. Teamet består av Randstadmedarbetare som jobbar i ett nära strategiskt samarbete med någon av våra kunder, i detta fall Scania och Astra Zeneca.
Du jobbar bland annat nära Account specialist och blir väl insatt i vår affär som helhet och våra arbetsprocesser i synnerhet och får dessutom inblick inte bara i den globala verksamhet som är Randstad, utan även i våra kunders verksamheter och dagliga liv.
Sista ansökningsdag; 2022-12-04 men urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
För frågor kring rollen eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta Enisa Bacevac, Site Manager via:
enisa.bacevac@randstad.se Ansvarsområden
Som Account assistant ansvarar du för:
• Olika typer av administration kopplad till våra kandidater
(exempel på detta kan vara orderläggning, tidrapportering m.m).
• Registrering och kontinuerlig uppdatering av affärsviktig information om kunder och kandidater i vårt affärssystem.
• Annonsering, screening och urval.
• Dokumentation kring kandidater i enlighet med våra rutiner och PuL.
KvalifikationerFör att trivas riktigt bra och blomstra i denna roll tror vi att du har:
• Någon typ av erfarenhet av arbete med administration, gärna i kombination med service.
• Sinne för planering och struktur och ett öga för detaljer.
• Samarbetsvilja, du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst
till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden.
• Vi ser också att du har flexibiliteten att snabbt kunna "växla upp" då verksamheten ibland kräver detta.
• Tjänsten förutsätter att du har mycket goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift då vi möter kunder på båda språken.
Det är dessutom meriterande om du har erfarenhet av just HR-administration sedan tidigare.
Om företagetMed över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare
ErsättningTimlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRandstad AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201414700".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Enisa Bacevac
enisa.bacevac@randstad.se Jobbnummer 7139122
Observera att sista ansökningsdag har passerat.