Rekryteringsansvarig
Svenska Affärskoncept AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svenska Affärskoncept AB i Örebro,
Västerås eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill ha ett omväxlande och utmanande arbete, där den ena dagen inte är den andra lik. Du drivs av att skapa goda relationer och triggas av att arbeta i ett högt tempo med stort lösningsfokus.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som rekryteringansvarig arbetar du i nära kontorets chefer med att rekrytera säljkonsulter till våra uppdragsgivare. Du är ansvarig för hela rekryteringsprocessen: annonsering, bearbetning av ansökningar, urval av kandidater, intervjuer, samt personbedömning. Personalansvaret för kandidaten efter anställning ligger hos chefen för organisationen. I rollen ingår även att vara aktiv i sociala nätverk, samt närvara vid rekryteringsträffar och arbetsmarknadsdagar i samarbete med bland annat Arbetsförmedlingen, mässor, folkuniversitet m.fl.
Om du är intresserad av att veta mer om oss, kolla gärna på våra filmer där du möter några av våra medarbetare.
www.youtube.com/watch?v=dcUp7EBCvWMVem trivs här?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av rekrytering och personbedömning, gärna från bemanningsbranschen. Du har relevant utbildning inom exempelvis personalvetenskap, ekonomi eller försäljning. Du har god förmåga att läsa av människor och vet vikten av att matcha organisation och kandidat.
Du är van att själv driva ditt arbete framåt. Det krävs att du är självständig, initiativtagande och målinriktad. Då en stor del av arbetet innebär administration, är det en förutsättning att du har en väldigt hög förmåga att hålla en god struktur och ordning i ditt arbete. Din vardag kommer att präglas av ett högt tempo där det är viktigt att du på egen hand har förmåga att fatta snabba och riktiga beslut. Är du som person social, flexibel och har god människokännedom kommer du att trivas utmärkt i din nya roll.
Vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Vi ger dig mycket frihet under eget ansvar och du kommer att få stora möjligheter till en omväxlade och spännande arbetsdag. Hos oss på Koncepta står människan i fokus och också våra värderingar: passion, laganda, ansvar och entreprenörsanda.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Körkort och tillgång till egen bil är ett krav.
Koncepta är ett företag med fokus på varumärkesutveckling. Vi hjälper företag och organisationer att växa och utvecklas genom att analysera varje uppdragsgivares unika behov och målsättningar och utifrån dessa skräddarsy en handlingsplan. Tillsammans med våra 150 anställda besitter vi lång erfarenhet och en högt specialiserad kompetens. Vi erbjuder en helhetslösning som omfattar telemarketing, it, ekonomi, administration, design och kommunikation.
Varaktighet, arbetstid
Vad erbjuder vi? Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning, tillsättning sker enligt överenskommelse men start önskas omgående.
Publiceringsdatum2017-08-15ErsättningVi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag såklart.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-31
FöretagSVENSKA AFFÄRSKONCEPT AB
AdressSVENSKA AFFÄRSKONCEPT AB
BOX 9014
70009 ÖREBRO
KontorsadressRadiatorvägen 14
Jobbnummer 3643446
Observera att sista ansökningsdag har passerat.